Was echt een ding in Engeland dat er vorige week Vrijdag geen uitzending was!quote:
Er komen nog wat rare weken aan, als de data er definitief zijn zet ik ze hier.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 08:38 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Was echt een ding in Engeland dat er vorige week Vrijdag geen uitzending was!
Ga je schamen (geintjuuh)quote:Op vrijdag 10 februari 2017 13:13 schreef Pugg het volgende:
Shit...... heb ik gisteren aflevering twee gemist....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het wordt gezellig in Albert squareTenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
Ik ben weer bij, mijn partner had het opgenomen....quote:
Ja die heeft geen leuke rol, en dat slaan helemaal niet!quote:Op zondag 12 februari 2017 14:19 schreef Pugg het volgende:
[..]
Ik ben weer bij, mijn partner had het opgenomen....
Ik ben die Lee zo zat.......
Haha die is er al een tijdje. Of is dit de derde inspecteur al?quote:Op vrijdag 10 februari 2017 16:34 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ga je schamen (geintjuuh)
Was meer verbaast over dat programma dat na deel2 kwam, Death in Paradise, wisseling van de wacht, nieuwe inspecteur.
Vond het wel een sterke aflevering, Michelle ........jonge liefde.....quote:Op woensdag 15 februari 2017 07:53 schreef Poezewoes het volgende:
Laffe daad van Lee, tegenover Whitney gisteren!
Volgens mij de derde!quote:Op woensdag 15 februari 2017 09:02 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Haha die is er al een tijdje. Of is dit de derde inspecteur al?
Ik merkte het bij thuis komen, heb dus alleen de helft van dat uur gezien.quote:Op donderdag 16 februari 2017 16:33 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik denk, die komt vannavond!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oorzaak drank!Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
quote:Op vrijdag 17 februari 2017 07:58 schreef Poezewoes het volgende:Hebben we nog eens gehad met Lynn, de zus van Kath, was erna snel weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oorzaak drank!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |