quote:Op maandag 26 december 2016 10:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Je moet er dezer dagen wel even voor de zekerheid bij melden dat het om een verjaardag gaat.
quote:Op maandag 26 december 2016 10:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Je moet er dezer dagen wel even voor de zekerheid bij melden dat het om een verjaardag gaat.
En we moeten nog een krappe week. Ik wist dat de NOS te vroeg was met hun dodenoverzicht.quote:Op maandag 26 december 2016 10:26 schreef Cee het volgende:
[..]
jij niks... ik was eerderquote:Op maandag 26 december 2016 10:27 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Bloodhound Gang!
Welke prijs win ik?
Goede geur vergaat niet.quote:Op maandag 26 december 2016 10:26 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik denk dat de wietgeur die altijd rond bob hing inmiddels vervlogen is
Heeft Henk Krol al een felicitatie gestuurd?quote:Op maandag 26 december 2016 10:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Ook gefeliciteerdquote:Op maandag 26 december 2016 10:28 schreef Dagoduck het volgende:
En voor de metalheads, Lars Ulrich, drummer van Metallica en voornaamgenoot van mijis ook jarig.
Ook al overleden?quote:Op maandag 26 december 2016 10:28 schreef Dagoduck het volgende:
En voor de metalheads, Lars Ulrich, drummer van Metallica en voornaamgenoot van mijis ook jarig.
Toen ik hem twee maanden terug zag optreden was ie nog behoorlijk in leven.quote:
Als Henk Krol iemand feliciteert moet je echter weer oppassen...quote:Op maandag 26 december 2016 10:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |