quote:Op maandag 26 december 2016 10:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Je moet er dezer dagen wel even voor de zekerheid bij melden dat het om een verjaardag gaat.
quote:Op maandag 26 december 2016 10:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Je moet er dezer dagen wel even voor de zekerheid bij melden dat het om een verjaardag gaat.
En we moeten nog een krappe week. Ik wist dat de NOS te vroeg was met hun dodenoverzicht.quote:Op maandag 26 december 2016 10:26 schreef Cee het volgende:
[..]
jij niks... ik was eerderquote:Op maandag 26 december 2016 10:27 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Bloodhound Gang!
Welke prijs win ik?
Goede geur vergaat niet.quote:Op maandag 26 december 2016 10:26 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik denk dat de wietgeur die altijd rond bob hing inmiddels vervlogen is
Heeft Henk Krol al een felicitatie gestuurd?quote:Op maandag 26 december 2016 10:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Ook gefeliciteerdquote:Op maandag 26 december 2016 10:28 schreef Dagoduck het volgende:
En voor de metalheads, Lars Ulrich, drummer van Metallica en voornaamgenoot van mijis ook jarig.
Ook al overleden?quote:Op maandag 26 december 2016 10:28 schreef Dagoduck het volgende:
En voor de metalheads, Lars Ulrich, drummer van Metallica en voornaamgenoot van mijis ook jarig.
Toen ik hem twee maanden terug zag optreden was ie nog behoorlijk in leven.quote:
Als Henk Krol iemand feliciteert moet je echter weer oppassen...quote:Op maandag 26 december 2016 10:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben er bang voor.quote:Op maandag 26 december 2016 10:29 schreef TheVulture het volgende:
Elton zou ook zomaar de volgende in de rij kunnen zijn
quote:Op maandag 26 december 2016 10:30 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom staat Alain Clark op 625 in de top2000.
Omdat de smaak bij Top2000 stemmers ver te zoeken isquote:
Nee mooier...al kan ik Kleine Jongen wel waarderenquote:Op maandag 26 december 2016 10:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dat net zo iets als 'Kleine Jongen'?
Nou is dit ook geen dampende floorfiller natuurlijk.quote:Op maandag 26 december 2016 10:28 schreef OscarMopperkont het volgende:
Het cafe ziet er weer gezellig uit
Als je er volgend jaar op stemt, gaat die vast wel naar een meer redelijke positie.quote:
Daar zeg je wat inderdaad.quote:Op maandag 26 december 2016 10:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben er bang voor.
Hier thuis denken we dat Prinses Diana volgend jaar voor haar 20jarige jubileum boven een leuk feestje wil, aangezien het allemaal haar favo artiesten zijn.
Doe dan liever Alyssa Milano.quote:
niks mis meequote:Op maandag 26 december 2016 10:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee mooier...al kan ik Kleine Jongen wel waarderen.
Stond ie zo laag?quote:
Ja klopt. Vorig jaar volgens mij op 1995.quote:
vorig jaar pas binnen gekomen. samen met rocket man.quote:
volgens mij vorig jaar voor het eerst in de lijstquote:
Madmaster is niet echt een fan van Hazes....om het licht uit te drukken.quote:
Was vorig jaar de eerste keer dat ie erin stond. Heeft lang geduurd dan.quote:Op maandag 26 december 2016 10:32 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ja klopt. Vorig jaar volgens mij op 1995.
Het was ooit 94...quote:
moet hij weten. kleine jongen is epischquote:Op maandag 26 december 2016 10:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Madmaster is niet echt een fan van Hazes....om het licht uit te drukken.
quote:Op maandag 26 december 2016 10:33 schreef Homdeck het volgende:
[..]
moet hij weten. kleine jongen is episch verschrikkelijk maar minder erg dan De Vlieger
quote:
Dit is duidelijk de leukste jaquote:Op maandag 26 december 2016 10:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Andere 2 van de Doobies doen me minder, maar deze vind ik heel fijn. Lekker groovy.
dit ja. vooral listen to the music vind ik erg irritant.quote:Op maandag 26 december 2016 10:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Andere 2 van de Doobies doen me minder, maar deze vind ik heel fijn. Lekker groovy.
De lijst ook niet, anders zouden we hier Broederliefde ook voorbij zien komen.quote:Op maandag 26 december 2016 10:34 schreef Dwersdriever het volgende:
Het is niet bepaald een multicultureel spektakel, dat Top 2000 Cafe.
Lil kleine of boefquote:Op maandag 26 december 2016 10:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
De lijst ook niet, anders zouden we hier Broederliefde ook voorbij zien komen.
GASSS LINKERBAANquote:Op maandag 26 december 2016 10:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
De lijst ook niet, anders zouden we hier Broederliefde ook voorbij zien komen.
De doobies zijn leuk! En Michael McDonald solo vind ik ookhelemaal fijn.quote:Op maandag 26 december 2016 10:36 schreef Homdeck het volgende:
[..]
dit ja. vooral listen to the music vind ik erg irritant.
quote:Op maandag 26 december 2016 10:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
De doobies zijn leuk! En Michael McDonald solo vind ik ookhelemaal fijn.
Jaquote:
Fixquote:Op maandag 26 december 2016 10:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
ja, wat moet ik hier van vinden. Dat liedje met Slash vind ik in ieder geval leuker.
quote:Op maandag 26 december 2016 10:40 schreef PippenScottie het volgende:
Dit benadert toch wel aardig R&B/hiphop perfectie.
Ik heb de lijst niet uitgebreid bekeken. Staat California Love in de top 2000?
quote:Op maandag 26 december 2016 10:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Hou op.
5 jaar op z'n meest. Het is net uitgebracht.
Staat gewoon nog in de Rabo top 40, tochquote:Op maandag 26 december 2016 10:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Hou op.
5 jaar op z'n meest. Het is net uitgebracht.
quote:Op maandag 26 december 2016 10:40 schreef Uccie het volgende:
Iedere keer als Bart Arens probeert te "dansen" denk ik aan de videoclip van "Prett Fly for A White Guy".
ik herken mezelf er wel inquote:Op maandag 26 december 2016 10:40 schreef Uccie het volgende:
Iedere keer als Bart Arens probeert te "dansen" denk ik aan de videoclip van "Prett Fly for A White Guy".
Zie je, pas tien jaar oud.quote:Op maandag 26 december 2016 10:40 schreef Dagoduck het volgende:
1.6 miljoen keer verkocht in 1996 dit plaatje.
Zag net de clip nog op TMFquote:Op maandag 26 december 2016 10:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
[..]
Staat gewoon nog in de Rabo top 40, toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |