Kost mij weinig moeite hoorquote:Op maandag 26 december 2016 10:04 schreef PippenScottie het volgende:
Ik vind Hemingway een prima nummer.
Ik word ook een beetje moe van haten op Bløf.
Ik vind reggae een beetje als Heavy Metal. Een paar nummers leuk, maar dan ben ik er wel klaar mee.quote:Op maandag 26 december 2016 10:04 schreef Diaan73 het volgende:
Reggae is echt één van mijn lievelingssoorten muziek. Ik luister het al vanaf mijn 13e denk ik en ik vind het nog steeds mooi.
"Kerstmis vier je sááámen."quote:
Ik vind de tekst weer eens nergens op slaan, maar muzikaal weinig mis mee inderdaad.quote:Op maandag 26 december 2016 10:04 schreef PippenScottie het volgende:
Het is maar goed dat smaken verschillenquote:Op maandag 26 december 2016 10:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Smaken verschillen, zo zie je maar. Ik vind het te traag, het sleept zich maar voort.
gecondoleerd kerelquote:
Deze plaat was een heel aardig idee. Samenwerken met artiesten van over de hele wereld, maar de uitwerking had veel beter gekund.quote:Op maandag 26 december 2016 10:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik herhaal het nog maar weer eens: Blof heeft twee niet onaardige platen gemaakt in het begin en daarna ging het heel hard naar beneden. Dat Hemingway vind ik verschrikkelijk.
Sorry
Mooie dag vind ik erg goedquote:Op maandag 26 december 2016 10:04 schreef PippenScottie het volgende:
Heavy Metal vind ik echt verschrikkelijk. Doet zeer aan mijn oren.quote:Op maandag 26 december 2016 10:06 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik vind reggae een beetje als Heavy Metal. Een paar nummers leuk, maar dan ben ik er wel klaar mee.
Maar in top 2000 prima dus
Niet voor de zanger gegaan?quote:Op maandag 26 december 2016 10:07 schreef Mystikvm het volgende:
Een familielid van mij heeft de eerste drummer van Blof doodgereden
1672quote:Op maandag 26 december 2016 10:07 schreef MadMaster het volgende:
Ik hoor Bløf, maar welke song?
Oftewel, waar ben ik/zijn we?
Dat mag hoor. Ik niet.quote:Op maandag 26 december 2016 10:07 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Desalniettemin, dit vind ik een mooi nummer.
Die zat niet op de motor.quote:Op maandag 26 december 2016 10:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet voor de zanger gegaan?
Komt wel dichtbij zo...quote:Op maandag 26 december 2016 10:07 schreef Mystikvm het volgende:
Een familielid van mij heeft de eerste drummer van Blof doodgereden
Muzikaal gezien heb ik sowieso weinig problemen met Blof.quote:Op maandag 26 december 2016 10:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind de tekst weer eens nergens op slaan, maar muzikaal weinig mis mee inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |