Ja ik weet dat jij dit goed vindt, hoequote:Op maandag 26 december 2016 09:40 schreef Cee het volgende:
Op dit nummer heb ik vorig jaar gestemd en ik wilde het dit jaar weer doen. Niet gedaan.
Hebben jullie even mazzel.
Hoogtepunt van dit uur. Ik schaam me er niet eens voor.![]()
![]()
Prima, wij voelen de plaatsvervangende schaamte toch al.quote:Op maandag 26 december 2016 09:40 schreef Cee het volgende:
Op dit nummer heb ik vorig jaar gestemd en ik wilde het dit jaar weer doen. Niet gedaan.
Hebben jullie even mazzel.
Hoogtepunt van dit uur. Ik schaam me er niet eens voor.![]()
![]()
Tweemaal. Om jou te pesten.quote:Op maandag 26 december 2016 09:39 schreef Bugno het volgende:
[..]
Die draak Lola zal nog wel voorbij komen neem ik aan..
quote:Op maandag 26 december 2016 09:40 schreef Piranjavisje het volgende:
Beyonce heeft wel mooiere nummers. Dit vind ik niks
Praat voor jezelf.quote:Op maandag 26 december 2016 09:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Prima, wij voelen de plaatsvervangende schaamte toch al.
Dit gaat me serieus op de zenuwen.quote:Op maandag 26 december 2016 09:40 schreef Piranjavisje het volgende:
de schuld van vrouwen.quote:
I Am Sasha Fierce is een heel behoorlijk popalbum.quote:Op maandag 26 december 2016 09:40 schreef Piranjavisje het volgende:
Ik vind deze heel irritant juist... hij mag weer:quote:Op maandag 26 december 2016 09:41 schreef laxus13 het volgende:
Ach wel een aardig tussendoortje toch
Opzwepend!!!!!quote:Op maandag 26 december 2016 09:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik weet dat jij dit goed vindt, hoe
Sweet Dreams, Radioquote:Op maandag 26 december 2016 09:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind deze heel irritant juist... hij mag weer:
Beyonce heeft prima liedjes (XO, Halo) maar dit is er niet een van.
Jup. Hoewel Major Lazer ook wel geinige dingen heeft gedaan.quote:Op maandag 26 december 2016 09:41 schreef Bugno het volgende:
[..]
I Am Sasha Fierce is een heel behoorlijk popalbum.
Deze EDM/Major Lazer-meuk is echt verschrikkelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |