Dat vond ik ook wel apart, ja.quote:Op maandag 26 december 2016 09:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Verwarring alom!
En Lindsey Buckingham een vrouw.
En Stevie Nicks een man.
Etc. Etc.
Waardig doel.quote:Op maandag 26 december 2016 09:37 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Ik voel een actie opkomen voor volgend jaar
Lijkt wel of Magere Hein heeft besloten een heel decennium over te slaan, en meteen korte metten te maken met de eighties.quote:Op maandag 26 december 2016 09:35 schreef Olga het volgende:
Wat een kutnieuws, weer een idool van vroeger dood
Ontzettend, inderdaad. Toch wel een van de beste bands van de 60's ook. Erg raar dat ze die waardering hier niet echt krijgen.quote:Op maandag 26 december 2016 09:37 schreef cafca het volgende:
Kinks![]()
Jammer dat hun 2 beste nummers uit de lijst verdwenen zijn dit jaar...
Die draak Lola zal nog wel voorbij komen neem ik aan..quote:Op maandag 26 december 2016 09:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ontzettend, inderdaad. Toch wel een van de beste bands van de 60's ook. Erg raar dat ze die waardering hier niet echt krijgen.
Ja. Echt ongelovelijk ditquote:Op maandag 26 december 2016 09:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Lijkt wel of Magere Hein heeft besloten een heel decennium over te slaan, en meteen korte metten te maken met de eighties.
Ze staan er nog vier keer in.quote:Op maandag 26 december 2016 09:39 schreef Bugno het volgende:
[..]
Die draak Lola zal nog wel voorbij komen neem ik aan..
Tja, misschien moet Ray volgend jaar maar.....quote:Op maandag 26 december 2016 09:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ontzettend, inderdaad. Toch wel een van de beste bands van de 60's ook. Erg raar dat ze die waardering hier niet echt krijgen.
Ach, zeker niet hun beste werk. Maar zeer geschikt om mee te zingen.quote:Op maandag 26 december 2016 09:39 schreef Bugno het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 december 2016 09:39 schreef cafca het volgende:
[..]
Tja, misschien moet Ray volgend jaar maar.....
quote:Op maandag 26 december 2016 09:39 schreef cafca het volgende:
[..]
Tja, misschien moet Ray volgend jaar maar.....
Ja prima, maar ik ga dan wat anders doenquote:Op maandag 26 december 2016 09:39 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Ach, zeker niet hun beste werk. Maar zeer geschikt om mee te zingen.
draak overdreven, maar vind het geen briljant liedje, nee.quote:Op maandag 26 december 2016 09:39 schreef Bugno het volgende:
[..]
Ja ik weet dat jij dit goed vindt, hoequote:Op maandag 26 december 2016 09:40 schreef Cee het volgende:
Op dit nummer heb ik vorig jaar gestemd en ik wilde het dit jaar weer doen. Niet gedaan.
Hebben jullie even mazzel.
Hoogtepunt van dit uur. Ik schaam me er niet eens voor.![]()
![]()
Prima, wij voelen de plaatsvervangende schaamte toch al.quote:Op maandag 26 december 2016 09:40 schreef Cee het volgende:
Op dit nummer heb ik vorig jaar gestemd en ik wilde het dit jaar weer doen. Niet gedaan.
Hebben jullie even mazzel.
Hoogtepunt van dit uur. Ik schaam me er niet eens voor.![]()
![]()
Tweemaal. Om jou te pesten.quote:Op maandag 26 december 2016 09:39 schreef Bugno het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 december 2016 09:40 schreef Piranjavisje het volgende:
Beyonce heeft wel mooiere nummers. Dit vind ik niks
Praat voor jezelf.quote:Op maandag 26 december 2016 09:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Prima, wij voelen de plaatsvervangende schaamte toch al.
Dit gaat me serieus op de zenuwen.quote:Op maandag 26 december 2016 09:40 schreef Piranjavisje het volgende:
de schuld van vrouwen.quote:
I Am Sasha Fierce is een heel behoorlijk popalbum.quote:Op maandag 26 december 2016 09:40 schreef Piranjavisje het volgende:
Ik vind deze heel irritant juist... hij mag weer:quote:Op maandag 26 december 2016 09:41 schreef laxus13 het volgende:
Ach wel een aardig tussendoortje toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |