Dit jaar op gestemdquote:Op maandag 26 december 2016 09:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Kinks gaan ook langzaam naar de uitgang
Ze heeft vannacht al mee moeten luisteren.quote:Op maandag 26 december 2016 09:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als je het volume nou eerder omhoog had gegooid was ze al wakker geweest en had ie niet zacht hoeven te staan.
Dat vond ik ook wel apart, ja.quote:Op maandag 26 december 2016 09:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Verwarring alom!
En Lindsey Buckingham een vrouw.
En Stevie Nicks een man.
Etc. Etc.
Waardig doel.quote:Op maandag 26 december 2016 09:37 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Ik voel een actie opkomen voor volgend jaar
Lijkt wel of Magere Hein heeft besloten een heel decennium over te slaan, en meteen korte metten te maken met de eighties.quote:Op maandag 26 december 2016 09:35 schreef Olga het volgende:
Wat een kutnieuws, weer een idool van vroeger dood
Ontzettend, inderdaad. Toch wel een van de beste bands van de 60's ook. Erg raar dat ze die waardering hier niet echt krijgen.quote:Op maandag 26 december 2016 09:37 schreef cafca het volgende:
Kinks![]()
Jammer dat hun 2 beste nummers uit de lijst verdwenen zijn dit jaar...
Die draak Lola zal nog wel voorbij komen neem ik aan..quote:Op maandag 26 december 2016 09:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ontzettend, inderdaad. Toch wel een van de beste bands van de 60's ook. Erg raar dat ze die waardering hier niet echt krijgen.
Ja. Echt ongelovelijk ditquote:Op maandag 26 december 2016 09:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Lijkt wel of Magere Hein heeft besloten een heel decennium over te slaan, en meteen korte metten te maken met de eighties.
Ze staan er nog vier keer in.quote:Op maandag 26 december 2016 09:39 schreef Bugno het volgende:
[..]
Die draak Lola zal nog wel voorbij komen neem ik aan..
Tja, misschien moet Ray volgend jaar maar.....quote:Op maandag 26 december 2016 09:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ontzettend, inderdaad. Toch wel een van de beste bands van de 60's ook. Erg raar dat ze die waardering hier niet echt krijgen.
Ach, zeker niet hun beste werk. Maar zeer geschikt om mee te zingen.quote:Op maandag 26 december 2016 09:39 schreef Bugno het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 december 2016 09:39 schreef cafca het volgende:
[..]
Tja, misschien moet Ray volgend jaar maar.....
quote:Op maandag 26 december 2016 09:39 schreef cafca het volgende:
[..]
Tja, misschien moet Ray volgend jaar maar.....
Ja prima, maar ik ga dan wat anders doenquote:Op maandag 26 december 2016 09:39 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Ach, zeker niet hun beste werk. Maar zeer geschikt om mee te zingen.
draak overdreven, maar vind het geen briljant liedje, nee.quote:Op maandag 26 december 2016 09:39 schreef Bugno het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |