Ik ben al notities aan het maken voor volgend jaar. Deze neem ik mee.quote:Op maandag 26 december 2016 08:53 schreef PippenScottie het volgende:
Ik probeer al zeker 10 jaar Highway Star in de lijst te krijgen. Volgens mij haalt ie in één keer de top 100 als deze in de voorkeuzelijst staat.
MET MIJN OGEN DICHTquote:
Hahahaha, haten op Doe Maar...dan heb je er weinig van begrepen hoorquote:
Ik heb hem zojuist aan de playlist toegevoegd:quote:Op maandag 26 december 2016 08:53 schreef PippenScottie het volgende:
Ik probeer al zeker 10 jaar Highway Star in de lijst te krijgen. Volgens mij haalt ie in één keer de top 100 als deze in de voorkeuzelijst staat.
Misschien omdat ik niet uit de ' 70's komquote:Op maandag 26 december 2016 08:54 schreef Bugno het volgende:
[..]
Hahahaha, haten op Doe Maar...dan heb je er weinig van begrepen hoor
Iets van The KLF svp. En Everybody Wear Sunscreen. :-)quote:Op maandag 26 december 2016 08:53 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben al notities aan het maken voor volgend jaar. Deze neem ik mee.
Leef jij in hetzelfde land? Nederland bulkt van de kwaliteit. Vroeger en ook nu.quote:Op maandag 26 december 2016 08:54 schreef datismijnmening het volgende:
Wat heeft Nederland toch bizar weinig muzikaal talent
Dat lijkt me toch echt Kensingtonquote:
'82 hier...quote:Op maandag 26 december 2016 08:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Misschien omdat ik niet uit de ' 70's kom
En ditquote:Op maandag 26 december 2016 08:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch echt Kensington
Wat ben jij toch een smerige troll.quote:Op maandag 26 december 2016 08:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hebben die ook 4 albums op 1? Gaat snel met die lui.quote:Op maandag 26 december 2016 08:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |