Mexicano zei volgens mij dat hij om 7 uur weer present zou zijn.... dat is misluktquote:Op maandag 26 december 2016 07:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Iedereen ligt met een kater op bed
zeker. vannacht de meesten hier al in shockquote:Op maandag 26 december 2016 07:09 schreef MarijeH het volgende:
Goedemorgen.
George Michael is overleden. Dat is ook onverwacht volgens mij.
2 poesjesquote:Op maandag 26 december 2016 07:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Iedereen ligt met een kater op bed
Ja, ik gooide 'm er gelijk maar in, dan hadden we die vast gehadquote:Op maandag 26 december 2016 07:28 schreef PippenScottie het volgende:
George Michael dood???
En ik ben zeker ook te laat om een grapje over Last Christmas te maken?
Ik ben stiekem al bijna twee uur wakker.quote:
en dan gewoon niet hier zijn!quote:Op maandag 26 december 2016 07:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben stiekem al bijna twee uur wakker.
Altijd als ik vakantie heb lukt het me niet om uit te slapen.
net als bij al die anderen die dit jaar gingen is het gevoel als een lichte kater (in dit geval ook wel door de drank, maar jaquote:Op maandag 26 december 2016 07:49 schreef Cee het volgende:
Arme mensen die netjes op tijd zijn gaan slapen en nu een voor een lichtelijk in shock wakker moeten worden. Alhoewel ik het nog steeds amper kan geloven.
Ik ben er een van. Ik las het toen ik wakker werd. Ik schrok er wel van.quote:Op maandag 26 december 2016 07:49 schreef Cee het volgende:
Arme mensen die netjes op tijd zijn gaan slapen en nu een voor een lichtelijk in shock wakker moeten worden. Alhoewel ik het nog steeds amper kan geloven.
net als bijna iedereen hier vannacht.quote:Op maandag 26 december 2016 07:50 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik ben er een van. Ik las het toen ik wakker werd. Ik schrok er wel van.
Daar was ie.quote:Op maandag 26 december 2016 07:50 schreef Cee het volgende:
Zal Gerard straks weer een opmerking over het neusschot van Phil maken vanwege zijn nasale zang?
quote:Op maandag 26 december 2016 07:50 schreef Cee het volgende:
Zal Gerard straks weer een opmerking over het neusschot van Phil maken vanwege zijn nasale zang?
quote:Op maandag 26 december 2016 07:50 schreef Cee het volgende:
tijd voor een leeftijdsgrens. vanaf 18 stemmen ofzo... of is dat heel ouderwets?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |