Layne Staley was bij Unplugged nog erger.quote:Op maandag 26 december 2016 01:19 schreef Bugno het volgende:
[..]
Allleen maar pijn als ik die jongen zie
Dit dus, ik kende het niet maar ik vind het prachtig.quote:Op maandag 26 december 2016 01:20 schreef BillDauterive het volgende:
Jim Croce is zo'n artiest die de top 2000 de moeite waard maakt. Ik ken hem alleen van Time in a Bottle, maar leer nu ook dit soort liedjes kennen.
truste D.quote:Op maandag 26 december 2016 01:21 schreef D. het volgende:
[..]
Ik loop mee naar de uitgang
Truste y'all
maken we er polonaise vanquote:Op maandag 26 december 2016 01:21 schreef D. het volgende:
[..]
Ik loop mee naar de uitgang
Truste y'all
Zeker, oorpijn...quote:Op maandag 26 december 2016 01:19 schreef Bugno het volgende:
[..]
Allleen maar pijn als ik die jongen zie
Je gaat niet met peace mee?quote:Op maandag 26 december 2016 01:22 schreef Diaan73 het volgende:
Simply Red![]()
Al vind ik dit een minder nummer.
Het probleem is dat tijdens gewone weken niet voldoende variatie van artiesten wordt gedraaid op zenders, waardoor uiteindelijk dezelfde grijsgedraaide klassiekers overblijven. Al is Time in a Bottle absoluut geniaal. Maar de playlists zijn gewoon erg beperkt. Weet eigenlijk geen zender meer die serieus jaren zeventig muziek draait.quote:Op maandag 26 december 2016 01:20 schreef BillDauterive het volgende:
Jim Croce is zo'n artiest die de top 2000 de moeite waard maakt. Ik ken hem alleen van Time in a Bottle, maar leer nu ook dit soort liedjes kennen.
Jammer dat over een paar jaar dit liedje en I'll Have to Say I Love You in a Song uit de top 2000 vallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |