Het is meer een geval van 'over de rand'quote:
Idd, en ook behoorlijk triest.quote:Op maandag 26 december 2016 01:25 schreef DecoAoreste het volgende:
Vind het verhaal hierachter altijd wel mooi.
Schiet mij maar lek, maar dat zijn toch gewoon vieze tieten?quote:
Ja triest altijdquote:
Trashquote:Op maandag 26 december 2016 01:25 schreef Bugno het volgende:
[..]
Ja, maar ja... maar jaa...toch...Kim..is echt wel toch, ja...mja...
I Know, maar toch,, heb n zwak voor Kimquote:Op maandag 26 december 2016 01:26 schreef Geralt het volgende:
[..]
Schiet mij maar lek, maar dat zijn toch gewoon vieze tieten?![]()
![]()
Nice...ik ben al een uur aan t bijtappen van vocht in mijn lijf..alleen maar water..quote:Op maandag 26 december 2016 01:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb nog een bacardi cola getapt net
beter om geen koppijn te krijgenquote:Op maandag 26 december 2016 01:27 schreef Bugno het volgende:
[..]
Nice...ik ben al een uur aan t bijtappen van vocht in mijn lijf..alleen maar water..
MMquote:Op maandag 26 december 2016 01:28 schreef MadMaster het volgende:
Ow, weer die kwijlebabbel.
TV gaat uit en ik ook...
Tot morgenquote:
Tot morgenquote:Op maandag 26 december 2016 01:28 schreef MadMaster het volgende:
TV gaat uit en ik ook...
Zouden er mensen met een IQ boven de 100 uit vrije wil André Hazes luisteren?quote:Op maandag 26 december 2016 01:28 schreef MadMaster het volgende:
TV gaat uit en ik ook...
Mja, Hazes...guilty pleasure enzoquote:
Ik meld me.quote:Op maandag 26 december 2016 01:29 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Zouden er mensen met een IQ boven de 100 uit vrije wil André Hazes luisteren?
Ja hoor. En hij is ook weer hip bij de pubers, tenminste bij de puber van ons.quote:Op maandag 26 december 2016 01:29 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 december 2016 01:29 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik heb me door een fan ooit laten uitleggen dat de teksten van Hazes toch echt heel goed in elkaar zitten..ik zie het alleen nog steeds niet..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |