Wij zijn inderdaad de perfectie zelve.quote:Op maandag 26 december 2016 01:09 schreef Ingolstadt het volgende:
Logisch dat ze wordt afgekraakt. FOK!kers maken geen fouten.
Ik heb maar een paar minuten gehoord voordat de verplichtingen begonnen. Was het zo slecht?quote:Op maandag 26 december 2016 01:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, ik zat in de auto vanmiddag toen ie draaide
Ben je een minuut eerder van dit gezeik afquote:Op maandag 26 december 2016 01:10 schreef Koen66 het volgende:
lol, wat een verschil, ik had net de Radio2 beeldstream aanstaan, en nu NPO3, loopt een minuut voor
Dat merk ik ook al de hele dag, maarja is niet heel erg. Er worden geen doelpunten gescoord zeg maarquote:Op maandag 26 december 2016 01:10 schreef Koen66 het volgende:
lol, wat een verschil, ik had net de Radio2 beeldstream aanstaan, en nu NPO3, loopt een minuut voor
quote:Op maandag 26 december 2016 01:10 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Geboren toen je wereldkampioen werd!
je hoeft niet te luisterenquote:Op maandag 26 december 2016 01:10 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ben je een minuut eerder van dit gezeik af
op NPO3 beginnen de Cats al, op de radiostream Enrique nogquote:Op maandag 26 december 2016 01:10 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ben je een minuut eerder van dit gezeik af
Mja 92 dus. Wielrennen begon ik trouwens pas te volgen vanaf 2003 ongeveer, daarvoor keek ik alleen schaatsen.quote:
Moest lachen 😜quote:Op maandag 26 december 2016 01:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Boeiend zeg, ze doet even iets verkeerd. Bel de politie, neerbeuken, neerhoeken.
Zo slecht?quote:Op maandag 26 december 2016 01:10 schreef D. het volgende:
[..]
Denk dat Ruud zou willen dat we het allemaal niet hadden gehoord
Slaap Diaan al?quote:Op maandag 26 december 2016 01:11 schreef peaceman het volgende:
nu zal Jane het topic wel binnenvallen...
Weet niet wat erger isquote:Op maandag 26 december 2016 01:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
op NPO3 beginnen de Cats al, op de radiostream Enrique nog
2003quote:Op maandag 26 december 2016 01:11 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Mja 92 dus. Wielrennen begon ik trouwens pas te volgen vanaf 2003 ongeveer, daarvoor keek ik alleen schaatsen.
Dat had ik bij de WK wedstrijd tegen Mexico. Wij in spanning of de penalty erin zou gaan, was het café een plein verderop al aan het juichenquote:Op maandag 26 december 2016 01:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat merk ik ook al de hele dag, maarja is niet heel erg. Er worden geen doelpunten gescoord zeg maar
Alsof dit niet genoeg rape isquote:Op maandag 26 december 2016 01:12 schreef DecoAoreste het volgende:
Wat een zeiknummer. Gelukkig hierna Nirvana.
Zenuwen dus waarschijnlijk. Misschien gaat het morgen vanmiddag beter. Morgen Vanmiddag maar even goed luisteren.quote:Op maandag 26 december 2016 01:12 schreef D. het volgende:
[..]
Had niet verwacht dat ie het zo spannend zou vinden
quote:
Zo jammer hè.quote:Op maandag 26 december 2016 01:12 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat had ik bij de WK wedstrijd tegen Mexico. Wij in spanning of de penalty erin zou gaan, was het café een plein verderop al aan het juichen
fors verschil tussen digitaal en analoog vooral ookquote:Op maandag 26 december 2016 01:12 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat had ik bij de WK wedstrijd tegen Mexico. Wij in spanning of de penalty erin zou gaan, was het café een plein verderop al aan het juichen
Vruchtensap, melk of isotone drank is nog beter volgens mij.quote:Op maandag 26 december 2016 01:13 schreef Bugno het volgende:
Probeer zoveel water te drinken dat ik morgen geen kater heb
Er was een tijd dat Volendam niet louter bagger produceerde.quote:Op maandag 26 december 2016 01:13 schreef peaceman het volgende:
Deze Cats is best te pruimen eigenlijk
Pietje V...quote:Op maandag 26 december 2016 01:13 schreef peaceman het volgende:
Deze Cats is best te pruimen eigenlijk
Namen van platen vergeten, niet uit zijn woorden komen, zeggen dat ie al vanaf vanmorgen met Ekdom Top 2000 aan het luisteren was (die bij Bart begon)...quote:Op maandag 26 december 2016 01:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zenuwen dus waarschijnlijk. Misschien gaat het morgen beter. Morgen maar even goed luisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |