Ik kan Heroe (de Spaanse versie van Hero) uit mijn hoofd meezingenquote:Op maandag 26 december 2016 01:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
*Streept Bill af van luist serieus te nemen users
Misschien wel je zus of de buurman ofzo...quote:Op maandag 26 december 2016 01:04 schreef TheVulture het volgende:
Je snapt toch niet wie zo'n lied de top 2000 in stemt
Gewoon Dotan met diverse IP adressenquote:Op maandag 26 december 2016 01:04 schreef TheVulture het volgende:
Je snapt toch niet wie zo'n lied de top 2000 in stemt
Had ik ook, totdat ik door had dat het gewoon Ode To My Family is..quote:Op maandag 26 december 2016 01:02 schreef Dwersdriever het volgende:
Ik heb een ernstig zwak voor dat nummer van Twarres.
Ik heb er een broertje Dotan.quote:
Eerst een Gulpener Wintervrund, daarna een Chateau Neubourg en nu een Sol (namaak Corona)quote:
quote:Op maandag 26 december 2016 01:05 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Gewoon Dotan met diverse IP adressen
Prima plek buiten de top2000quote:Op maandag 26 december 2016 01:05 schreef DecoAoreste het volgende:
Deze is trouwens volgend jaar wel pleite, als je nagaat dat hij ruim 1000 plekken gezakt is.
Trusten!quote:Op maandag 26 december 2016 01:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Had ik ook, totdat ik door had dat het gewoon Ode To My Family is..
Nu echt weg.
Doet z'n naam eer aan.quote:Op maandag 26 december 2016 01:05 schreef DecoAoreste het volgende:
Deze is trouwens volgend jaar wel pleite, als je nagaat dat hij ruim 1000 plekken gezakt is.
Nee, dat is die darter.quote:
Godverquote:
Heb drie wintervrundenachter de kiezen, daarna een IJndejaar van Brouwerijn ;t IJ, killiingquote:Op maandag 26 december 2016 01:05 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Eerst een Gulpener Wintervrund, daarna een Chateau Neubourg en nu een Sol (namaak Corona)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |