koentjequote:
quote:Op maandag 26 december 2016 01:02 schreef Dwersdriever het volgende:
Ik heb een ernstig zwak voor dat nummer van Twarres.
Gelukkig! Ik ben niet de enige.quote:Op maandag 26 december 2016 01:02 schreef Dwersdriever het volgende:
*Streept Bill af van luist serieus te nemen usersquote:
Altijd doen, hier ook net de derde van vanavond open getrokken.quote:Op maandag 26 december 2016 00:58 schreef asco het volgende:
Ik weet nu niet of ik door moet drinken.
Vroeger was ik fan van Bløf, tegenwoordig hoor ik ze alleen nog maar tijdens de top 2000. Ik kan al die oude liedjes van Bløf nog steeds meezingenquote:
quote:Op maandag 26 december 2016 01:02 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Altijd doen, hier ook net de derde van vanavond open getrokken.
Nu weer terug naar de Top 2000, net even de Top 2000 a go go van vanavond terug gekeken. Eens kijken hoe Evelien het doet
Ik wel, alleen ik vind het niet echt mooi dus ik spreek het zelf ook niet.quote:Op maandag 26 december 2016 01:01 schreef DecoAoreste het volgende:
Hm, ik overweeg nog even te wachten op Twarres. Altijd wel een guilty pleasure van me geweest. En dan ben ik niet eens Fries.
quote:Op maandag 26 december 2016 01:03 schreef Cee het volgende:
Dotan.
Al die geniale muzikanten die ons ontvallen en we krijgen er ook gewoon niks voor terug hè.
quote:
Home is wel tof ja. Dit is een slap aftreksel.quote:Op maandag 26 december 2016 01:04 schreef Martinello het volgende:
Ik vond het eerste nummer van Dotan geweldig. Toen bleek dat al zijn nummers hetzelfde waren.
Was hij maar Dotanquote:Op maandag 26 december 2016 01:03 schreef Cee het volgende:
Dotan.
Al die geniale muzikanten die ons ontvallen en we krijgen er ook gewoon niks voor terug hè.
zal aan je leeftijd liggenquote:
Ik versta hier altijd 'no we're awful'.quote:Op maandag 26 december 2016 01:04 schreef TheVulture het volgende:
Je snapt toch niet wie zo'n lied de top 2000 in stemt
Ik kan Heroe (de Spaanse versie van Hero) uit mijn hoofd meezingenquote:Op maandag 26 december 2016 01:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
*Streept Bill af van luist serieus te nemen users
Misschien wel je zus of de buurman ofzo...quote:Op maandag 26 december 2016 01:04 schreef TheVulture het volgende:
Gewoon Dotan met diverse IP adressenquote:Op maandag 26 december 2016 01:04 schreef TheVulture het volgende:
Had ik ook, totdat ik door had dat het gewoon Ode To My Family is..quote:Op maandag 26 december 2016 01:02 schreef Dwersdriever het volgende:
Ik heb er een broertje Dotan.quote:
Eerst een Gulpener Wintervrund, daarna een Chateau Neubourg en nu een Sol (namaak Corona)quote:
quote:Op maandag 26 december 2016 01:05 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Gewoon Dotan met diverse IP adressen
Prima plek buiten de top2000quote:Op maandag 26 december 2016 01:05 schreef DecoAoreste het volgende:
Deze is trouwens volgend jaar wel pleite, als je nagaat dat hij ruim 1000 plekken gezakt is.
Trusten!quote:Op maandag 26 december 2016 01:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Had ik ook, totdat ik door had dat het gewoon Ode To My Family is..
Nu echt weg.
Doet z'n naam eer aan.quote:Op maandag 26 december 2016 01:05 schreef DecoAoreste het volgende:
Deze is trouwens volgend jaar wel pleite, als je nagaat dat hij ruim 1000 plekken gezakt is.
Nee, dat is die darter.quote:
Godverquote:
Heb drie wintervrundenachter de kiezen, daarna een IJndejaar van Brouwerijn ;t IJ, killiingquote:Op maandag 26 december 2016 01:05 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Eerst een Gulpener Wintervrund, daarna een Chateau Neubourg en nu een Sol (namaak Corona)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |