Dit is niet Gaia.quote:Op maandag 26 december 2016 00:40 schreef jeffrey83 het volgende:
Gaia van valensia?
Heb ik op gestemd 😎
Doe ik al de hele dagquote:
Know that feel bro...quote:Op maandag 26 december 2016 00:40 schreef peaceman het volgende:
RIP george![]()
voel me echt matig, sorry mensen.
op zich logisch. Denk wel dat ze extra zullen stilstaan bij de nummers van Wham en George solo.quote:Op maandag 26 december 2016 00:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is niet reëel. De top 2000 stopzetten is bijna niet te doen (omdat je dan niet op tijd klaar bent) en een deel van de lijst skippen gaan mensen ook niet waarderen, dus voor mensen die echt een eerbetoon aan George willen zal wel naar de site worden verwezen
Ze gaan nu de beste 2000 nummers van George laten horenquote:Op maandag 26 december 2016 00:39 schreef D. het volgende:
Het 'de uitzending aanpassen' is van de baan?
Matige kont.quote:
Ik snap wel dat het niet reëel is, zeker voor de mensen die hun plaatjes daardoor mislopen, maar omdat ze het aangaven dacht ik dat ze het toch van plan warenquote:Op maandag 26 december 2016 00:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is niet reëel. De top 2000 stopzetten is bijna niet te doen (omdat je dan niet op tijd klaar bent) en een deel van de lijst skippen gaan mensen ook niet waarderen, dus voor mensen die echt een eerbetoon aan George willen zal wel naar de site worden verwezen
Met die verlichting lijkt het inderdaad een kermis. Sowieso is het weinig sfeervol in het cafe....quote:Op maandag 26 december 2016 00:40 schreef RedFever007 het volgende:
[..]dat vraag ik mij ook al uren af
![]()
Wat een kneuzenkermis
George is net geen grootheid a la Lennon, Jackson, McCartney etc...quote:Op maandag 26 december 2016 00:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
op zich logisch. Denk wel dat ze extra zullen stilstaan bij de nummers van Wham en George solo.
Die ging dood voordat de Top2000 was begonnen.quote:Op maandag 26 december 2016 00:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Was George Michael echt zoveel groter dan bijvoorbeeld Joe Cocker? #dtv
als in, ik had het idee dat er toen tijdens de Lijst niet zo bij stil werd gestaan.
quote:Op maandag 26 december 2016 00:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Doe ik al de hele dag
*hips*
Nee dat weet ik... In net vorige draadje hadden ze het over hijo de laluna en gaia.. Vroeg me af of ze de gaia van valensia bedoeldequote:
Ja, Andere orde wel hoorquote:Op maandag 26 december 2016 00:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
als in, ik had het idee dat er toen tijdens de Lijst niet zo bij stil werd gestaan.
Serieus? Ik had het idee dat die tijdens de Top 2000 was gestorven.. heb ik blijkbaar verkeerd onthoudenquote:Op maandag 26 december 2016 00:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die ging dood voordat de Top2000 was begonnen.
van mij ook hoor, maar ik denk dat ze het zullen laten bij extra aandacht bij de nummers van Wham en zijn solo nummers en inderdaad ook de verwijzing naar de site.quote:Op maandag 26 december 2016 00:41 schreef D. het volgende:
[..]
Ik snap wel dat het niet reëel is, zeker voor de mensen die hun plaatjes daardoor mislopen, maar omdat ze het aangaven dacht ik dat ze het toch van plan waren
Van mij mogen ze
Het verbaast me eigenlijk ook dat er zoveel reacties hierop komen, terwijl Lemmy voor mijn gevoel veel groter was dan George Michael.quote:Op maandag 26 december 2016 00:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |