Dat is nog niet (officieel) bekend gemaakt volgens mij.quote:Op maandag 26 december 2016 00:30 schreef asco het volgende:
[..]
Waar is hij eigenlijk aan overleden?
Die is ook weer ver gezaktquote:
hij heeft jarenlang coke gesnovenquote:Op maandag 26 december 2016 00:30 schreef asco het volgende:
[..]
longaandoening als ik het goed begrepen hebquote:Op maandag 26 december 2016 00:30 schreef asco het volgende:
[..]
Dat krijg je als 'nieuwe' muziek veel stijgt.quote:Op maandag 26 december 2016 00:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die is ook weer ver gezaktAl die pareltjes dalen echt veel te hard
shit met longontstekingen.quote:Op maandag 26 december 2016 00:30 schreef asco het volgende:
[..]
Keith Richards trekt zich daar ook niets van aanquote:Op maandag 26 december 2016 00:31 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
hij heeft jarenlang coke gesnoven
wat maar weer aangeeft hoe goed dat doel gekozen was voor SRquote:Op maandag 26 december 2016 00:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
shit met longontstekingen.
Want daar heb ik de afgelopen week niet genoeg leed over gehoordVerdomme.
Ik vind dit erg mooi, maar CSN hebben wel betere.quote:
Iggy Pop ook niet.quote:Op maandag 26 december 2016 00:32 schreef D. het volgende:
[..]
Keith Richards trekt zich daar ook niets van aan
Heerlijk nummer van Metallica man.quote:
De Top 2000 wacht op niemand.quote:Op maandag 26 december 2016 00:31 schreef Szura het volgende:
Gelukkig gaat de lijst gewoon door. De presentatrice leek even niet te beseffen toen ze het nieuws bracht en wilde gaan aanpassen, dat ze niet in een gewone programmering zit.
ik hoorde net Eminem voorbij komenquote:Op maandag 26 december 2016 00:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die is ook weer ver gezaktAl die pareltjes dalen echt veel te hard
Wat een baas is dat.quote:
Bohemian Rhapsody is nog ver.quote:Op maandag 26 december 2016 00:32 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
De Top 2000 wacht op niemand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |