Hopelijk gaan fatsoenlijke rappers ook nog wat waardering krijgen.quote:Op zondag 25 december 2016 23:02 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Zeker. Mooi dat Eminem eindelijk een beetje meer waardering krijgt in de Top 2000 afgelopen jaren.
Elk kerstliedje behalve Fairytale of New York is er een te veelquote:Op zondag 25 december 2016 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Staan er echt nog maar 6 kerstliedjes in de top 2000, overigens? Dat is eigenlijk best karig (niet dat ik het erg vind)
Ik kan me dat nummer van Kelly en co even niet voor de geest halen, de band zelf ken ik natuurlijk welquote:Op zondag 25 december 2016 23:06 schreef D. het volgende:
[..]
Van mij mogen Radiohead en Stereophonics ook een
Een 'oja' moment dadelijkquote:Op zondag 25 december 2016 23:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kan me dat nummer van Kelly en co even niet voor de geest halen, de band zelf ken ik natuurlijk wel
Een nummer wat voor de verandering niet op het gelijknamige album staatquote:
Pretenders blijft ook mooiquote:Op zondag 25 december 2016 23:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Elk kerstliedje behalve Fairytale of New York is er een te veel
Klinkt gezellig met kerst.quote:Op zondag 25 december 2016 23:08 schreef Bugno het volgende:
Vrouwlief eindelijk naar bed..heb n heerlijke cabernet sauvignon, een pakkie marlboro medium en mn opgeladen laptop...genot...
Te oud hèquote:Op zondag 25 december 2016 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat, Subterranean Homesick Blues dit uur al?
Allejezus.
Ook erg ondergewaardeerd. Mijn inziens beter dan Riders on the Storm e.d.quote:Op zondag 25 december 2016 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
En tering, deze is ook echt ver gezakt.
Als het aan mij ligt mag de top 100 sowieso gevuld worden met alleen maar hits van The Doors en the beachboys 😎quote:Op zondag 25 december 2016 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
En tering, deze is ook echt ver gezakt.
Ja, ik begin het toch wel erg jammer te vinden van die oude plaatjes.. dat hoort voor mij bij het gevoel van de top 2000.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |