Ik hoop dat de beveiliging vanavond in topvorm is.quote:Op zondag 25 december 2016 22:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En zie die mensen op de stream eens op en neer gaan met hun hoofd! HET GAAT LOS!
Elfletterig is een slechte act.quote:Op zondag 25 december 2016 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vrijwel alle synthpop is underrated in Nederland, helaas
/elfletterigmode
Ik luister meer 80's, maar ik ben ook erg weg van M83. Was live ook echt fantastisch.quote:Op zondag 25 december 2016 22:23 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
True.
Ik luister de afgelopen jaren echt superveel synthpop. Chvrches, Lights enzo. <3
Lights?quote:Op zondag 25 december 2016 22:23 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
True.
Ik luister de afgelopen jaren echt superveel synthpop. Chvrches, Lights enzo. <3
Ik heb Arrow voornamelijk aan staan op maandagavond tussen 21.00 en 22.00quote:
Jaaaa, M83. Wat was dat geil op Lowlands ook.quote:Op zondag 25 december 2016 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik luister meer 80's, maar ik ben ook erg weg van M83. Was live ook echt fantastisch.
Geloof ik graag, helaas had ik echt geen geld. Dit jaar hopelijk wel weer Lowlands.quote:Op zondag 25 december 2016 22:24 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Jaaaa, M83. Wat was dat geil op Lowlands ook.
Dat sowieso.quote:Op zondag 25 december 2016 22:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het origineel van Lee Towers is beter.
Walk On had ik toch een paar plekjes hoger verwacht.quote:
Nog nooit van Coldplay gehoord?quote:Op zondag 25 december 2016 22:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
U2 is de allerslechtste band ooit.
Ja. Vind het trouwens wel een beetje een ongelukkig gekozen artiestennaam (want echt supergeneriek), maar oké.quote:
En andere mensen een act noemen, hahahaquote:Op zondag 25 december 2016 22:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
U2 is de allerslechtste band ooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |