Prince is ook goedquote:Op zondag 25 december 2016 21:26 schreef aloa het volgende:
[..]
Het is een held. Vind persoonlijk Prince nog beter.
Helaas allebei dood
Wel een van moeilijkheidsgraad onmogelijkquote:
Toen stemde die nog PvdA inderdaad.quote:Op zondag 25 december 2016 21:29 schreef Ingolstadt het volgende:
MJ's stem op jonge leeftijd was ook genot.
ik ook niet.quote:Op zondag 25 december 2016 21:28 schreef D. het volgende:
[..]
Prince is ook goed
Die heb ik helaas nooit live gezien
Nee hoor, toen mocht hij nog niet stemmen.quote:Op zondag 25 december 2016 21:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Toen stemde die nog PvdA inderdaad.
Tis te hopenquote:
PYT gemistquote:Op zondag 25 december 2016 21:24 schreef D. het volgende:
[..]
Was
En ik vind fan een beladen woord waar men nogal snel mee gooit, maar MJ is de enige artiest waarvan ik 'fan' geweest ben ja
Als in inclusief posters en plakboeken en zo
Al meerdere, maar ze willen ze maar niet afspelen.quote:Op zondag 25 december 2016 21:32 schreef Piranjavisje het volgende:
Hebben jullie al een spraakbericht opgenomen?
R_R Godquote:
je bent zelf mwahquote:
Van haar laatste album is Queen of Peace een stuk beter. Van haar eerste album heb ik dan weer liever Rabbit Heart in plaats van Dog Days Are Over.quote:Op zondag 25 december 2016 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Florenceal vind ik dit zeker niet haar beste
quote:
Elk liedje op Lungs is beter jaquote:
Had de laatste single van asco wel in de lijst verwachtquote:
Maar dit is wel top 20% van de lijst hoor..quote:Op zondag 25 december 2016 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Elk liedje op Lungs is beter ja
Staat geen Bonzai Records in de lijst.quote:Op zondag 25 december 2016 21:34 schreef Bugno het volgende:
[..]
Had de laatste single van asco wel in de lijst verwacht
Nope.quote:
Zakt ook steeds verderquote:Op zondag 25 december 2016 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
A whiter shade of pale
Oh wacht
quote:Op zondag 25 december 2016 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
A whiter shade of pale
Oh wacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |