Zonder de stem van Chris zou dit een PRIMA lied zijn.quote:Op zondag 25 december 2016 13:31 schreef Cee het volgende:
Ik als redelijke Coldplay-liefhebber zie zelfs in dat dit écht niet kan.
Je hebt het licht gezien ?quote:Op zondag 25 december 2016 13:31 schreef Cee het volgende:
Gooi het eruitquote:Op zondag 25 december 2016 13:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb nog niks lelijks over Coldplay gezegd, MaJo, mag ik, mag ik?
Coldplay is een prima band, maar ze hebben wel echt teveel noteringen ja. Deze mag er best uit, en Politik trouwens ook.quote:Op zondag 25 december 2016 13:31 schreef Cee het volgende:
Das met alle Coldplay muziek.quote:Op zondag 25 december 2016 13:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zonder de stem van Chris zou dit een PRIMA lied zijn.
Oef, dat is niet echt fijn. Hopelijk wordt het toch nog een beetje gezellig (lees: niet zo awkward).quote:Op zondag 25 december 2016 13:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoop wel dat er niet te veel gezeik komt tijdens het kerstdiner. Mijn andere zus en haar vriend gaan niet echt lekker (lees: de scheiding is aanstaande) en de zus waar we heen gaan heeft (mede daardoor) ruzie met die vriend. Dus we weten niet eens of ie komt
Ja, kijk, dit vind ik dus het grootste probleem. Gaat niet lang meer duren voordat ze meer noteringen hebben dan de Stones.quote:Op zondag 25 december 2016 13:32 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Coldplay is een prima band, maar ze hebben wel echt teveel noteringen ja. Deze mag er best uit, en Politik trouwens ook.
Die met Peter Allen vind ik dan weer wat minder...quote:Op zondag 25 december 2016 13:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Das met alle Coldplay muziek.
oh naar.quote:Op zondag 25 december 2016 13:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoop wel dat er niet te veel gezeik komt tijdens het kerstdiner. Mijn andere zus en haar vriend gaan niet echt lekker (lees: de scheiding is aanstaande) en de zus waar we heen gaan heeft (mede daardoor) ruzie met die vriend. Dus we weten niet eens of ie komt
Ach, de mensen die Coldplay nu nog leuk vinden komen er vanzelf wel achter dat ze verloren zijnquote:Op zondag 25 december 2016 13:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, kijk, dit vind ik dus het grootste probleem. Gaat niet lang meer duren voordat ze meer noteringen hebben dan de Stones.
Die trouwens ook teveel noteringen hebben.quote:Op zondag 25 december 2016 13:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, kijk, dit vind ik dus het grootste probleem. Gaat niet lang meer duren voordat ze meer noteringen hebben dan de Stones.
Ik ben het met je eens, ouwe pik. De Stones hebben zoveel heerlijke platen.quote:Op zondag 25 december 2016 13:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vraag me bij de Nederlandse radio wel vaker af hoe mensen op zo'n positie terechtkomen. Ik heb hem in ruim twee uur niets interessants horen zeggen over de muziek en als luisterstem vind ik hem ook maar middelmatig. Geen mooie, dragende mannenstem. Staverman is inhoudelijk ook niet zo sterk, maar heeft in ieder geval een goede stem. Gelukkig straks Stenders, die heeft allebei. Ruud de Wild heb ik volgens mij al tien jaar niet horen praten. Ben benieuwd.quote:Op zondag 25 december 2016 13:31 schreef jeffrey83 het volgende:
Maar even over vanmorgen, vinden jullie Bart arends ook een beetje zelfingenomen griezel?
Zo erg is het nou ook weer niet. Beetje saai ja.quote:Op zondag 25 december 2016 13:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Is al voorbij? Dan kan het volume weer aan.
Moeilijke discussie, ik vind wel dat de Stones, Beatles en MJ teveel noteringen hebben (Queen NIET overigens), maar niet zo buitenproportioneel als Coldplay gezien de diversiteit van de verschillende oeuvres.quote:Op zondag 25 december 2016 13:33 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Die trouwens ook teveel noteringen hebben.
Eigenlijk zou er gewoon een maximum van 10 of 15 nummers per band moeten zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |