Mijn vader zou dat kunnen doen.quote:
Ik ken dit nummer niet maar ik hoorde het en wist meteen zeker dat het de band van A Horse With No Name was.quote:Op zondag 25 december 2016 12:45 schreef fratsman het volgende:
met A Horse with no name het enige nummer van America in de Top 2000. Jammer, want ze hebben nog veel meer moois uitgebracht.
Sister Golden Hair bijvoorbeeld.quote:Op zondag 25 december 2016 12:45 schreef fratsman het volgende:
met A Horse with no name het enige nummer van America in de Top 2000. Jammer, want ze hebben nog veel meer moois uitgebracht.
Je zou ook op Bløf - Zaterdag kunnen stemmen maar dan denk ik dat er met dingen gegooid gaat worden.quote:
Deze is zo briljant:quote:Op zondag 25 december 2016 12:45 schreef fratsman het volgende:
Ik vermoed dat ik de voorgaande post, volgend jaar gewoon weer kan recyclen.quote:Op zondag 25 december 2016 12:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik dacht heel even dat het No Such Thing van John Mayer was, aan het begin.
Zanger heeft best een karakteristieke stem.quote:Op zondag 25 december 2016 12:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ken dit nummer niet maar ik hoorde het en wist meteen zeker dat het de band van A Horse With No Name was.
Kan ik mooi ff gaan douchenquote:Op zondag 25 december 2016 12:47 schreef peaceman het volgende:
en dit is het dieptepunt van dit uur.
Toch dacht bij A Horse..iedereen dat het Neil Young wasquote:Op zondag 25 december 2016 12:47 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Zanger heeft best een karakteristieke stem.
moet je snel zijn...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |