quote:Op zondag 25 december 2016 12:51 schreef peaceman het volgende:
ik ga vast afscheid nemen.... kerstverplichtingen zijn in aantocht....
Veel plezier zo met XTC en tot morgen![]()
Ben Howard ken je vast wel van Keep Your Head Up. Zijn tweede album is wat mij betreft echt geweldig. Wat ontoegankelijker en donkerder dan de eerste, zijn ook niet echt hits vanaf gekomen.quote:Op zondag 25 december 2016 12:50 schreef Zorro het volgende:
Ik heb geen idee wie of wat Ben Howard is, maar ik word al een beetje bang.
Doei!quote:Op zondag 25 december 2016 12:51 schreef peaceman het volgende:
Veel plezierquote:Op zondag 25 december 2016 12:51 schreef peaceman het volgende:
wij vertrekken ergens tussen 3 en 4 pas heb ik gehoord. Veel plezierquote:Op zondag 25 december 2016 12:51 schreef peaceman het volgende:
Alleen of met vrienden, het is altijd wel prima.quote:Op zondag 25 december 2016 12:51 schreef Zorro het volgende:
Robert Palmer, kijk dat lijkt er meer op
Nee, nee, nee, je hoef niet te gaanquote:Op zondag 25 december 2016 12:51 schreef peaceman het volgende:
Have fun!quote:Op zondag 25 december 2016 12:51 schreef peaceman het volgende:
Als dat het Keep You Head Up is wat ik denk dat het is, dan is mijn angst gegrond.quote:Op zondag 25 december 2016 12:52 schreef Spies het volgende:
[..]
Ben Howard ken je vast wel van Keep Your Head Up. Zijn tweede album is wat mij betreft echt geweldig. Wat ontoegankelijker en donkerder dan de eerste, zijn ook niet echt hits vanaf gekomen.
Inwisselbare EDM meuk vind ik niet 'vlot'.quote:Op zondag 25 december 2016 12:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Luistert er nog wel eens iemand naar Sky radio tegenwoordig?
Want het wordt vaak gebruikt, maar als zender is het een stuk 'vl;otter' dan radio 2 tegenwoordig.
Ach ik heb al dertig jaar een zwak voor de band Alabama. Die hebben op de door jou beschreven manier 75 miljoen platen verkocht.quote:Op zondag 25 december 2016 12:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind een groot deel van hun liedjes best oke... maar je hoeft eigenlijk alleen The Man Who Can't Be Moved en Man on a Wire te horen en dan heb je hun hele oeuvre gehad. Ze hebben een wat hardere en een wat zachtere modus en alles in 1 modus klinkt gewoon hetzelfde, net als bij Kensington.
Typische Sky Radio muziek wat dat betreft.
Het is alleen maar slechter geworden.quote:Op zondag 25 december 2016 12:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Want het wordt vaak gebruikt, maar als zender is het een stuk 'vlotter' dan radio 2 tegenwoordig.
Dit.quote:Op zondag 25 december 2016 12:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Inwisselbare EDM meuk vind ik niet 'vlot'.
De kapper had de kerstzender van SkyRadio op.quote:Op zondag 25 december 2016 12:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Want het wordt vaak gebruikt, maar als zender is het een stuk 'vl;otter' dan radio 2 tegenwoordig.
Bij mijn ouders staat het altijd op (behalve deze dagen, als ik dan daar ben gaat ie op T2000, zonder klagenquote:Op zondag 25 december 2016 12:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Want het wordt vaak gebruikt, maar als zender is het een stuk 'vlotter' dan radio 2 tegenwoordig.
Een van de weinige artiesten die erop vooruit is gegaan door keihard singer-songwriter te gaan.quote:Op zondag 25 december 2016 12:52 schreef Spies het volgende:
[..]
Ben Howard ken je vast wel van Keep Your Head Up. Zijn tweede album is wat mij betreft echt geweldig. Wat ontoegankelijker en donkerder dan de eerste, zijn ook niet echt hits vanaf gekomen.
Alabama heeft toch wel knappe muziek gemaaktquote:Op zondag 25 december 2016 12:53 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Ach ik heb al dertig jaar een zwak voor de band Alabama. Die hebben op de door jou beschreven manier 75 miljoen platen verkocht.
Veel mensen welquote:Op zondag 25 december 2016 12:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er schijnen ook mensen fan te zijn van AC/DC. Die hebben ook 2 modi: Die met die dooie zanger en die met die zanger die niet zingen kan.quote:Op zondag 25 december 2016 12:53 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Ach ik heb al dertig jaar een zwak voor de band Alabama. Die hebben op de door jou beschreven manier 75 miljoen platen verkocht.
elk uur hetzelfde iddquote:Op zondag 25 december 2016 12:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Had die niet een klassieker van Sandra van Nieuwland gecoverd?quote:Op zondag 25 december 2016 12:50 schreef Zorro het volgende:
Ik heb geen idee wie of wat Ben Howard is, maar ik word al een beetje bang.
AC/DCquote:Op zondag 25 december 2016 12:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er schijnen ook mensen fan te zijn van AC/DC. Die hebben ook 2 modi: Die met die dooie zanger en die met die zanger die niet zingen kan.
Ook nooit echt begrepen, maar 1 nummertje is wel lekker.
Inderdaad. Tijdens zijn meest recente tour weigerde hij ook Keep Your Head Up te spelen. Waren veel fans niet bepaald blij mee.quote:Op zondag 25 december 2016 12:53 schreef Keselo het volgende:
[..]
Een van de weinige artiesten die erop vooruit is gegaan door keihard singer-songwriter te gaan.
Veel plezierquote:Op zondag 25 december 2016 12:54 schreef Diaan73 het volgende:
Mijn tijd is ook gekomen om voor nu even afscheid te nemen van jullie.
Wij gaan Kerstig doen
Die staan dan ook hoger.quote:Op zondag 25 december 2016 12:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
Robert Palmer heeft toch wel betere nummers gemaakt.
geniet er van vandaagquote:Op zondag 25 december 2016 12:54 schreef Diaan73 het volgende:
Wij gaan Kerstig doen
quote:Op zondag 25 december 2016 12:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er schijnen ook mensen fan te zijn van AC/DC. Die hebben ook 2 modi: Die met die dooie zanger en die met die zanger die niet zingen kan.
NEEEEEEEEE NEEEEEEEEEEEEEEEE NEEEEEquote:Op zondag 25 december 2016 12:54 schreef Diaan73 het volgende:
Wij gaan Kerstig doen
De kut versiequote:
Nee hoor, dit was zijn enigequote:
das de enige versie die ik kenquote:
quote:Op zondag 25 december 2016 12:54 schreef Diaan73 het volgende:
Wij gaan Kerstig doen
En Axlquote:Op zondag 25 december 2016 12:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En terechtquote:
In Nederland niet gewaardeerd helaas. Heb werkelijk nog nooit een nummer op de Nederlandse radio gehoord. Terwijl mijn hele kennissenkring 'When you're going to play in Texas...you've got have a fiddle in the band' luidkeels kan meezingen inmiddels.quote:Op zondag 25 december 2016 12:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Alabama heeft toch wel knappe muziek gemaakt
ja, da's evengoed die zanger die niet zingen kan, tegenwoordig.quote:
WAT!? Daar ging ik blind vanuit, dit is wel heel erg danquote:Op zondag 25 december 2016 12:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee hoor, dit was zijn enige
Preciesquote:Op zondag 25 december 2016 12:56 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
In Nederland niet gewaardeerd helaas. Heb werkelijk nog nooit een nummer op de Nederlandse radio gehoord. Terwijl mijn hele kennissenkring 'When you're going to play in Texas...you've got have a fiddle in the band' luidkeels kan meezingen inmiddels.
Ze hebben zeker prima nummers, waar de levensvreugde uit het Amerikaanse zuiden vanaf spat.
Vorig jaar geen 1quote:Op zondag 25 december 2016 12:56 schreef Zorro het volgende:
[..]
WAT!? Daar ging ik blind vanuit, dit is wel heel erg dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |