Inderdaad. Tijdens zijn meest recente tour weigerde hij ook Keep Your Head Up te spelen. Waren veel fans niet bepaald blij mee.quote:Op zondag 25 december 2016 12:53 schreef Keselo het volgende:
[..]
Een van de weinige artiesten die erop vooruit is gegaan door keihard singer-songwriter te gaan.
Veel plezierquote:Op zondag 25 december 2016 12:54 schreef Diaan73 het volgende:
Mijn tijd is ook gekomen om voor nu even afscheid te nemen van jullie.
Wij gaan Kerstig doen
Die staan dan ook hoger.quote:Op zondag 25 december 2016 12:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
Robert Palmer heeft toch wel betere nummers gemaakt.
geniet er van vandaagquote:Op zondag 25 december 2016 12:54 schreef Diaan73 het volgende:
Wij gaan Kerstig doen
quote:Op zondag 25 december 2016 12:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er schijnen ook mensen fan te zijn van AC/DC. Die hebben ook 2 modi: Die met die dooie zanger en die met die zanger die niet zingen kan.
Ook nooit echt begrepen, maar 1 nummertje is wel lekker.
NEEEEEEEEE NEEEEEEEEEEEEEEEE NEEEEEquote:Op zondag 25 december 2016 12:54 schreef Diaan73 het volgende:
Wij gaan Kerstig doen
De kut versiequote:
Nee hoor, dit was zijn enigequote:
das de enige versie die ik kenquote:
quote:Op zondag 25 december 2016 12:54 schreef Diaan73 het volgende:
Wij gaan Kerstig doen
En Axlquote:Op zondag 25 december 2016 12:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er schijnen ook mensen fan te zijn van AC/DC. Die hebben ook 2 modi: Die met die dooie zanger en die met die zanger die niet zingen kan.
Ook nooit echt begrepen, maar 1 nummertje is wel lekker.
En terechtquote:
In Nederland niet gewaardeerd helaas. Heb werkelijk nog nooit een nummer op de Nederlandse radio gehoord. Terwijl mijn hele kennissenkring 'When you're going to play in Texas...you've got have a fiddle in the band' luidkeels kan meezingen inmiddels.quote:Op zondag 25 december 2016 12:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Alabama heeft toch wel knappe muziek gemaakt
ja, da's evengoed die zanger die niet zingen kan, tegenwoordig.quote:
WAT!? Daar ging ik blind vanuit, dit is wel heel erg danquote:Op zondag 25 december 2016 12:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee hoor, dit was zijn enige
Preciesquote:Op zondag 25 december 2016 12:56 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
In Nederland niet gewaardeerd helaas. Heb werkelijk nog nooit een nummer op de Nederlandse radio gehoord. Terwijl mijn hele kennissenkring 'When you're going to play in Texas...you've got have a fiddle in the band' luidkeels kan meezingen inmiddels.
Ze hebben zeker prima nummers, waar de levensvreugde uit het Amerikaanse zuiden vanaf spat.
Vorig jaar geen 1quote:Op zondag 25 december 2016 12:56 schreef Zorro het volgende:
[..]
WAT!? Daar ging ik blind vanuit, dit is wel heel erg dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |