Voor 1 liedje, ze hebben last van de Coldplay/Kensington/weetikhetziektequote:Op zondag 25 december 2016 12:48 schreef Cee het volgende:
Unpopular opinion incoming: ik vind The Script leuk.
Verkapte klacht ditquote:Op zondag 25 december 2016 12:48 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb besloten dat ik dit jaar niet ga klagen over nummers in de lijst, dus ik ga ook niet klagen over The Script.
Iedereen wel hoor, maar dat durven die stoere mannen natuurlijk niet toe te geven.quote:Op zondag 25 december 2016 12:48 schreef Cee het volgende:
Unpopular opinion incoming: ik vind The Script leuk.
''een beetje een zeiknummer''quote:Op zondag 25 december 2016 12:48 schreef noodgang het volgende:
Het past niet echt in de lijst en het is een beetje een zeiknummer, maar er staan slechtere nummers in
Daar raak ik altijd een beetje hersendood van.quote:Op zondag 25 december 2016 12:49 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ga zometeen ook niet klagen over Ben Howard.
Ik had tot afgelopen zomer nog nooit van The Script gehoord. Maar mijn nichtje had tijdens een reisje een cd meegenomen en moet zeggen dat het na een tijdje begon te wennen en ik merkte dat ik meezong/neuriede.quote:Op zondag 25 december 2016 12:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mooi, het liedje van The Script staat lekker laag, hebben we die ook weer gehad.
Misschien dat zijn vader nu ook wat aandacht krijgt nu deze overleden is dit jaar.quote:Op zondag 25 december 2016 12:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Toch al een klein beetje zijn moeder erin verwerkt
dat is toch die ene van de backstreet boys?quote:Op zondag 25 december 2016 12:49 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ga zometeen ook niet klagen over Ben Howard.
Ik vind een groot deel van hun liedjes best oke... maar je hoeft eigenlijk alleen The Man Who Can't Be Moved en Man on a Wire te horen en dan heb je hun hele oeuvre gehad. Ze hebben een wat hardere en een wat zachtere modus en alles in 1 modus klinkt gewoon hetzelfde, net als bij Kensington.quote:Op zondag 25 december 2016 12:49 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Ik had tot afgelopen zomer nog nooit van The Script gehoord. Maar mijn nichtje had tijdens een reisje een cd meegenomen en moet zeggen dat het na een tijdje begon te wennen en ik merkte dat ik meezong/neuriede.
quote:Op zondag 25 december 2016 12:50 schreef female81 het volgende:
Het gaat ongemerkt voorbij, en 5 minuten later ben je het vergeten. Zo'n nummer.
quote:Op zondag 25 december 2016 12:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Typische Sky Radio muziek wat dat betreft.
Hij maakt best mooie muziekquote:Op zondag 25 december 2016 12:50 schreef Zorro het volgende:
Ik heb geen idee wie of wat Ben Howard is, maar ik word al een beetje bang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |