Ze doen iets nieuwsquote:Op zondag 25 december 2016 12:23 schreef Mani89 het volgende:
Over Joy Division hoor je tegenwoordig ook niet zoveel meer, waar zouden ze uithangen?
quote:Op zondag 25 december 2016 12:23 schreef Mani89 het volgende:
Over Joy Division hoor je tegenwoordig ook niet zoveel meer, waar zouden ze uithangen?
iets van een nieuwe bestelling?quote:
betekent dat dat je ze ook echt matig vindt?quote:
In een groot deel van het midden iig 92.6 MHz.quote:Op zondag 25 december 2016 12:23 schreef ieniminimuis het volgende:
WEet iemand de frequentie van radio 2?
Ze zijn vast op vakantie met Antonie Kamerling.quote:Op zondag 25 december 2016 12:23 schreef Mani89 het volgende:
Weet niet of ik dit erger moet vinden dan mensen die van Coldplay houden....quote:Op zondag 25 december 2016 12:24 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ken eigenlijk alleen Love Will Tear Us Apart...
Ik vind ze niet leuk genoeg om me er overmatig in te verdiepen. Het is oke met een paar uitschieters, bijv deze.quote:Op zondag 25 december 2016 12:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
betekent dat dat je ze ook echt matig vindt?
Ik vind ook niet alles van ze even goed, maar dan vind ik het meeste nog steeds wel oke.
Anders kijk je even wat posts terugquote:
Shadowplay & New Dawn fadesquote:Op zondag 25 december 2016 12:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Disorder moet overigens in de Lijst.
En Michael Hutchence.quote:Op zondag 25 december 2016 12:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze zijn vast op vakantie met Antonie Kamerling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |