Pdf en cultura lieten ook Hou me vast zien.quote:Op zondag 25 december 2016 11:26 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Denk het eerste als ik op Pino's website af ga.
Ik vind hun 65-69 werk erg goed maar dit kan me niet echt boeienquote:Op zondag 25 december 2016 11:26 schreef ieniminimuis het volgende:
De kevers kunnen mij echt worden opgegeten door een kever etende vogel.
The Byrds?quote:Op zondag 25 december 2016 11:26 schreef ieniminimuis het volgende:
De kevers kunnen mij echt worden opgegeten door een kever etende vogel.
Nee...hou me vast, leg je hoofd neer op mijn schouders....hou me vast....bla bla blaquote:Op zondag 25 december 2016 11:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar is het niet gewoon hetzelfde nummer? Hij zingt in dit nummer ook "hou me vast". Of is dat daadwerkelijk een ander nummer?
Ik vind dit ook wat minder. Zeker in het geval van een band die er al vaak instaat.quote:Op zondag 25 december 2016 11:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind hun 65-69 werk erg goed maar dit kan me niet echt boeien
Alsof ik ooit naar de tekst luisterquote:Op zondag 25 december 2016 11:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee...hou me vast, leg je hoofd neer op mijn schouders....hou me vast....bla bla bla
Is wel anders.
hilarisch toch?quote:Op zondag 25 december 2016 11:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee...hou me vast, leg je hoofd neer op mijn schouders....hou me vast....bla bla bla
Is wel anders.
Dit onthoud ik dan weer welquote:
Dat is wel echt shameful danquote:Op zondag 25 december 2016 11:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is wel anders.
had ik ook maar geld voor een schoonmaakster, incl klein naaiwerkquote:Op zondag 25 december 2016 11:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
er wordt hier gestofzuigd... even overgeschakeld op de koptelefoon dan maar
Ja elke t2k heeft een goeie faal nodig, om goede (en vooral slechte) grappen over te mkenquote:
quote:Op zondag 25 december 2016 11:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hét bewijs dat zelfs op het laatste moment de lijst nog gemanipuleerd wordt...
wie maakt die slechte grappen dan?quote:Op zondag 25 december 2016 11:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja elke t2k heeft een goeie faal nodig, om goede (en vooral slechte) grappen over te mken
Maar dat is weer een ander nummer toch?quote:Op zondag 25 december 2016 11:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Afscheid wel beduidend minder vervelend dan Hou Me Vast, dus ik klaag niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |