Wij niet. Gourmetten slaan we over dit jaar.quote:Op zondag 25 december 2016 11:44 schreef Evertjan het volgende:
wie gaan er vanmiddag ook gourmetten??
Of Split Enz in de nacht wordt gedraaid (tussen 0 en 8 uur) op 1 van de dagen.quote:
Dat heb ik gisteren geprobeerd, kwam er net zo snel weer uit...quote:Op zondag 25 december 2016 11:44 schreef Evertjan het volgende:
wie gaan er vanmiddag ook gourmetten??
Dat doet me deugdquote:
29-12 rond half 6quote:Op zondag 25 december 2016 11:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Of Split Enz in de nacht wordt gedraaid (tussen 0 en 8 uur) op 1 van de dagen.
En als ze in de nacht worden gedraaid, welke nacht en hoe laat?
Die vond het niet meer leukquote:
Daarom vraag ik altijd 10 keer aan mama of mijn kip al gaar is.quote:Op zondag 25 december 2016 11:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat heb ik gisteren geprobeerd, kwam er net zo snel weer uit...
Je moet dat spul ook niet rauw etenquote:Op zondag 25 december 2016 11:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat heb ik gisteren geprobeerd, kwam er net zo snel weer uit...
Daar ben ik het niet mee eens.quote:Op zondag 25 december 2016 11:46 schreef cafca het volgende:
Dit is een van de 35 Billy Joel liedjes die beter zijn dan Piano Man
Godverdomme. Misscchien effe wakker worden daarvoor dan. Maar dan kan ik niet meer slapen. Ik denk dat ik skip.quote:
ja vind ik ook. volgend jaar moeten er meer mensen op stemmen!quote:Op zondag 25 december 2016 11:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Godverdomme. Misscchien effe wakker worden daarvoor dan. Maar dan kan ik niet meer slapen. Ik denk dat ik skip.
Erg jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |