Nils mis met jaren 80 kapsels. Ik kom net uit bed, mijn haar zit nu precies zo als waar ik in de jaren 80 heel veel moeite voor deed.quote:
quote:Op zondag 25 december 2016 09:37 schreef cafca het volgende:
[..]
Nils mis met jaren 80 kapsels. Ik kom net uit bed, mijn haar zit nu precies zo als waar ik in de jaren 80 heel veel moeite voor deed.
nee hoor, dat komt nog. Maar deze mag er zeker zijn.quote:
had je toen ook al weinig haar?quote:Op zondag 25 december 2016 09:37 schreef cafca het volgende:
[..]
Nils mis met jaren 80 kapsels. Ik kom net uit bed, mijn haar zit nu precies zo als waar ik in de jaren 80 heel veel moeite voor deed.
Ik had een rode maillot eronder volgens mij.quote:Op zondag 25 december 2016 09:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ook...maar zeker met kinderspillebeentjes geen flatteus beeld.
Cultura maar ik weet het nummer niet.quote:Op zondag 25 december 2016 09:38 schreef Keselo het volgende:
Mogguh.
Zijn er hier anderen die via KPN (willen) kijken? Als ik naar de zender kijk waar het uitgezonden zou moeten worden krijg ik alleen maar Ranking the Stars te zien
ah zo... tja soms is het goed om bepaalde dingen niet te wetenquote:
NPO cultura moet je hebben geen 101tvquote:Op zondag 25 december 2016 09:38 schreef Keselo het volgende:
Mogguh.
Zijn er hier anderen die via KPN (willen) kijken? Als ik naar de zender kijk waar het uitgezonden zou moeten worden krijg ik alleen maar Ranking the Stars te zien
Hier is het op zender 171 NPO Culturaquote:Op zondag 25 december 2016 09:38 schreef Keselo het volgende:
Mogguh.
Dank allen, hier moet je blijkbaar een extra abonnement voor hebbenquote:
Was die er eerder ook al? Valt me nu pas op eigenlijk.quote:Op zondag 25 december 2016 09:39 schreef JaneDoe het volgende:
de beveiliging bij de ingang van de dj booth is ook weer geïnstalleerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |