Je vergeet Good God, R U Kidding Me en Together Alone.quote:Op zondag 25 december 2016 09:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Het enige fatsoenlijke nummer van Anouk.
Voor de rest mogen al haar nummers opgedoekt worden, uit dat licht, weg met die handel.
Zo kwam ik er vorig jaar achter dat als ik 4u geen afstandsbediening aanraak, mijn tv uitgaat.quote:Op zondag 25 december 2016 09:22 schreef Cee het volgende:
Oh ja dit is ook weer de week waarin ik bang ben dat het NPO Radio 2 logo uiteindelijk in mijn tv gaat branden.
dat is lullig als er net een goed nummer isquote:Op zondag 25 december 2016 09:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zo kwam ik er vorig jaar achter dat als ik 4u geen afstandsbediening aanraak, mijn tv uitgaat.
Dat gebeurt bij mij al na 2 uurquote:Op zondag 25 december 2016 09:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zo kwam ik er vorig jaar achter dat als ik 4u geen afstandsbediening aanraak, mijn tv uitgaat.
Daar kwam ik gisteren tijdens SR ook achter, ja. Ik zat in een ander deel van de kamer en ineens ging het geluid uit. Ik had al de woorden 'hier gaat iets mis' getypt.quote:Op zondag 25 december 2016 09:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou ik raakte in paniek. Dacht dat ie stuk was.quote:Op zondag 25 december 2016 09:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat is lullig als er net een goed nummer is
Dat kan je uitzetten.quote:Op zondag 25 december 2016 09:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 december 2016 09:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou ik raakte in paniek. Dacht dat ie stuk was.
ze zullen je dankbaar zijn.quote:Op zondag 25 december 2016 09:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Glenn Frey, RIP aan de nabestaanden.
Ja maar ik hsd dat ding net.quote:
r u kiddin' me , one word en Michel zijn goedquote:Op zondag 25 december 2016 09:24 schreef Uccie het volgende:
Ik vind anouk best leuke liedjes hebben.
Nopequote:Op zondag 25 december 2016 09:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stond deze er voorgaande jaren wel in?
Ja Michel vind ik ook wel goed. Zelfs als het over Anouk gaat heb je een goede smaak.quote:Op zondag 25 december 2016 09:26 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
r u kiddin' me en Michel zijn goed
volgens mij nietquote:Op zondag 25 december 2016 09:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nog nooit. Als er een nummer van de Eagles nieuw binnenkwam had het alleen wel Life in the Fast Lane of Wasted Time mogen zijn.quote:Op zondag 25 december 2016 09:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb hem volgens mij nooit eerder gehoord.quote:Op zondag 25 december 2016 09:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |