Nieuwslezers moeten geen mening hebbenquote:Op zondag 25 december 2016 09:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
twitter:matijn twitterde op zondag 25-12-2016 om 09:13:28WOW, geweldige mashup door @BartRadio2 bij de start van de #top2000!!1! #nporadio2 https://t.co/HnZXElKQdr reageer retweet
Heartbreak Hotel vind ik ook niet bijzonder. Dit liedje van Anouk vind ik bijvoorbeeld niet veel slechter. Al is Heartbreak Hotel zoveel ouder dat het in de tijdsgeest gewoon 'knapper' isquote:
Anouk = de nieuwe Blof?quote:Op zondag 25 december 2016 09:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Het enige fatsoenlijke nummer van Anouk.
Voor de rest mogen al haar nummers opgedoekt worden, uit dat licht, weg met die handel.
Je vergeet Good God, R U Kidding Me en Together Alone.quote:Op zondag 25 december 2016 09:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Het enige fatsoenlijke nummer van Anouk.
Voor de rest mogen al haar nummers opgedoekt worden, uit dat licht, weg met die handel.
Zo kwam ik er vorig jaar achter dat als ik 4u geen afstandsbediening aanraak, mijn tv uitgaat.quote:Op zondag 25 december 2016 09:22 schreef Cee het volgende:
Oh ja dit is ook weer de week waarin ik bang ben dat het NPO Radio 2 logo uiteindelijk in mijn tv gaat branden.
dat is lullig als er net een goed nummer isquote:Op zondag 25 december 2016 09:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zo kwam ik er vorig jaar achter dat als ik 4u geen afstandsbediening aanraak, mijn tv uitgaat.
Dat gebeurt bij mij al na 2 uurquote:Op zondag 25 december 2016 09:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zo kwam ik er vorig jaar achter dat als ik 4u geen afstandsbediening aanraak, mijn tv uitgaat.
Daar kwam ik gisteren tijdens SR ook achter, ja. Ik zat in een ander deel van de kamer en ineens ging het geluid uit. Ik had al de woorden 'hier gaat iets mis' getypt.quote:Op zondag 25 december 2016 09:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou ik raakte in paniek. Dacht dat ie stuk was.quote:Op zondag 25 december 2016 09:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat is lullig als er net een goed nummer is
Dat kan je uitzetten.quote:Op zondag 25 december 2016 09:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 december 2016 09:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou ik raakte in paniek. Dacht dat ie stuk was.
ze zullen je dankbaar zijn.quote:Op zondag 25 december 2016 09:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Glenn Frey, RIP aan de nabestaanden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |