hee ;o lang niet gezien pikquote:Op zaterdag 24 december 2016 22:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
whatever floats your boat hoor poepie
Knusquote:
haha ik heb wp in juli nog gezienquote:
jawel he. Ik vind Grand café echt chillste van Korenmarkt. Kom je daar wel eens?quote:
Heb je daar wel eens gehosseltquote:Op zaterdag 24 december 2016 23:08 schreef supersof het volgende:
[..]
jawel he. Ik vind Grand café echt chillste van Korenmarkt. Kom je daar wel eens?
Ja, ga eigenlijk ook bijna altijd daar zitten. Soms 5th en soms Koopmanquote:Op zaterdag 24 december 2016 23:08 schreef supersof het volgende:
[..]
jawel he. Ik vind Grand café echt chillste van Korenmarkt. Kom je daar wel eens?
Is prima, zon zin had ik ook niet vandaagquote:
Ben een keer bij 5th geweest en dat was gelijk de laatste keerquote:Op zaterdag 24 december 2016 23:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, ga eigenlijk ook bijna altijd daar zitten. Soms 5th en soms Koopman
Waarom?quote:Op zaterdag 24 december 2016 23:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Ben een keer bij 5th geweest en dat was gelijk de laatste keer
Toen ik daar was met een vriendin kwam die vent twee keer vlak achter elkaar vragen of we nog wat wilden drinken en we zeiden beide keren nee. En toen zei hij dat we dan maar weg moesten gaan. Dus wij verontwaardigd achter hem aan lopen naar beneden. Staan we stil zo van: ok we willen betalen. Kijkt hij me arrogant aan en draait ie zich gewoon om en loopt ie weg. Toen had ik het gehad en ben ik maar gewoon weggelopen zonder te betalenquote:
Apartquote:Op zaterdag 24 december 2016 23:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Toen ik daar was met een vriendin kwam die vent twee keer vlak achter elkaar vragen of we nog wat wilden drinken en we zeiden beide keren nee. En toen zei hij dat we dan maar weg moesten gaan. Dus wij verontwaardigd achter hem aan lopen naar beneden. Staan we stil zo van: ok we willen betalen. Kijkt hij me arrogant aan en draait ie zich gewoon om en loopt ie weg. Toen had ik het gehad en ben ik maar gewoon weggelopen zonder te betalen
trein frikandellen deuren dicht wp wegquote:Op zaterdag 24 december 2016 23:07 schreef supersof het volgende:
[..]
haha ik heb wp in juli nog gezien
nee dat was 2014quote:Op zaterdag 24 december 2016 23:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
trein frikandellen deuren dicht wp weg
Haha wtfquote:Op zaterdag 24 december 2016 23:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Toen ik daar was met een vriendin kwam die vent twee keer vlak achter elkaar vragen of we nog wat wilden drinken en we zeiden beide keren nee. En toen zei hij dat we dan maar weg moesten gaan. Dus wij verontwaardigd achter hem aan lopen naar beneden. Staan we stil zo van: ok we willen betalen. Kijkt hij me arrogant aan en draait ie zich gewoon om en loopt ie weg. Toen had ik het gehad en ben ik maar gewoon weggelopen zonder te betalen
waren kroketten trouwensquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |