Pizza vandaag morgen idk.quote:Op zondag 25 december 2016 10:15 schreef Harmankardon het volgende:
Wat gaat iedereen kanen?![]()
Vandaag kip, morgen konijn
He wat naar.quote:Op zondag 25 december 2016 09:25 schreef xFriendx het volgende:
Toch geen opa op bezoek, ligt in ziekenhuis want gisteravond hoge hartslag (160). Na een speciale tablet of zo wel weer terug naar normaal.
Volgens mij al derde kerst op rij dat hij er ligt
naar de wc, douchen, eten, drinken? Of blijf je de hele dag naast je bed staan?quote:Op zondag 25 december 2016 10:21 schreef Q. het volgende:
Zo. Opgestaan. Meer ga ik vandaag niet doen.
quote:Op zondag 25 december 2016 10:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
naar de wc, douchen, eten, drinken? Of blijf je de hele dag naast je bed staan?
Verkeerde feestdag. Opstaan was met Pasen.quote:Op zondag 25 december 2016 10:21 schreef Q. het volgende:
Zo. Opgestaan. Meer ga ik vandaag niet doen.
Je wil zeggen dat ik nog meer moet doen?quote:Op zondag 25 december 2016 10:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
naar de wc, douchen, eten, drinken? Of blijf je de hele dag naast je bed staan?
Ik snap verschil nooit. Het was toch allebei iets met Jezus? Heeft die vent aan één feestdag niet genoeg?quote:Op zondag 25 december 2016 10:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Verkeerde feestdag. Opstaan was met Pasen.
Nee voor kerst hebben we al een avond en twee dagen nodig.quote:Op zondag 25 december 2016 10:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik snap verschil nooit. Het was toch allebei iets met Jezus? Heeft die vent aan één feestdag niet genoeg?
Geen geloofwaardige leugen dit, gezien je plaats van herkomst.quote:Op zondag 25 december 2016 10:31 schreef Q. het volgende:
Ik snap verschil nooit. Het was toch allebei iets met Jezus? Heeft die vent aan één feestdag niet genoeg?
leugens. Je weet het dondersgoedquote:Op zondag 25 december 2016 10:31 schreef Q. het volgende:
[..]
ja eenmaal eruit moet je vanalles doen. Dus je kunt inderdaad beter blijven liggen. Lekker warmquote:Op zondag 25 december 2016 10:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Je wil zeggen dat ik nog meer moet doen?
Ik duik er wel weer in.
Extra vrije dag dit datquote:Op zondag 25 december 2016 10:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Hij komt uit de kerststal?quote:Op zondag 25 december 2016 10:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen geloofwaardige leugen dit, gezien je plaats van herkomst.
Geen spoilers graag, heb hem bewaard voor volgende weekquote:
Ik kan mijn Veluwsch-Christelijke achtergrond nooit verbergen.quote:Op zondag 25 december 2016 10:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
leugens. Je weet het dondersgoed
Ohw in dat geval heb ik wel wat vragen.quote:Op zondag 25 december 2016 10:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kan mijn Veluwsch-Christelijke achtergrond nooit verbergen.
Een mis is katholiek.quote:Op zondag 25 december 2016 10:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohw in dat geval heb ik wel wat vragen.
Wat is precies het verschil tussen een normale kerkdienst en een kerstmis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |