Gister al gezongen met de premier.quote:Op zaterdag 24 december 2016 16:55 schreef InFrA-WiZ het volgende:
Ik dacht even dat ze Brabant gingen draaien
Origineel heeft hierdoor ook wel flink aan populariteit gewonnen (kreeg in het jaar nadat deze uitkwam volgens mij ineens weer een top 2000 notering ook) dus ik vind het uit dat oogpunt minder erg, maar dit is wel mijn meest gehate Coldplay liedje denk ik. (En ik vind veel van hun materiaal gewoon prima)quote:Op zaterdag 24 december 2016 16:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zat al op je reactie te wachten.
ja, die heb ik live gezien, en net teruggekeken, maar dat begin pianodeuntje is hezelfdequote:Op zaterdag 24 december 2016 16:56 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Gister al gezongen met de premier.
Even in een waterdicht zakje doen, en in koud water leggen. Half uurtje.quote:Op zaterdag 24 december 2016 16:57 schreef Cee het volgende:
Ik heb honger maar m'n biefstuk is nog niet ontdooid.
/firstworldproblems
ben je nu nog niet weg?quote:Op zaterdag 24 december 2016 16:58 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Even in een waterdicht zakje doen, en in koud water leggen. Half uurtje.
Top, ga ik meteen doen.quote:Op zaterdag 24 december 2016 16:58 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Even in een waterdicht zakje doen, en in koud water leggen. Half uurtje.
In de tijd dat jij liep te klagen over de je bevroren biefstuk ging er weer een kind dood.quote:Op zaterdag 24 december 2016 16:57 schreef Cee het volgende:
Ik heb honger maar m'n biefstuk is nog niet ontdooid.
/firstworldproblems
ow ja ik las ergens halverwege dat je al weg had moeten zijnquote:Op zaterdag 24 december 2016 16:58 schreef Fokker89 het volgende:
[..]Heb al gezegd dat ik er half 6 zou zijn.
Klopt ook wel, maar ben nog bezig met het eea.quote:Op zaterdag 24 december 2016 16:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow ja ik las ergens halverwege dat je al weg had moeten zijn
Zo komt het wel heel dichtbij.quote:Op zaterdag 24 december 2016 16:59 schreef heloef het volgende:
[..]
In de tijd dat jij liep te klagen over de je bevroren biefstuk ging er weer een kind dood.
Godverquote:Op zaterdag 24 december 2016 16:59 schreef heloef het volgende:
[..]
In de tijd dat jij liep te klagen over de je bevroren biefstuk ging er weer een kind dood.
ja, ik wil mn geld terugquote:Op zaterdag 24 december 2016 17:02 schreef heloef het volgende:
Wat ik heb tot 4 uur s'nachts voor de buis gezeten en daar is minder in gebeurd dan in die compilatie. Wat een oplichting dit.
In de tijd waarin hij volgens die lifehack kan ontdooien zelfs 51quote:Op zaterdag 24 december 2016 16:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Te warm bedoel je denk ik? Een beetje lauw is juist wat je wil hebben.quote:Op zaterdag 24 december 2016 17:01 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Niet al te koud natuurlijk, maar ook niet echt lauw, dan krijg je snel bacteriegroei.
Alle 5 miljoen.quote:
Te warm ook niet, maar lauw kan gevaarlijk zijn, zeker met rood vlees, ik neem aan dat ze een biefstukje niet door en door gaar maakt.quote:Op zaterdag 24 december 2016 17:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Te warm bedoel je denk ik? Een beetje lauw is juist wat je wil hebben.
Heb je zittend geslapen tot 4 uur?quote:Op zaterdag 24 december 2016 17:02 schreef heloef het volgende:
Wat ik heb tot 4 uur s'nachts voor de buis gezeten en daar is minder in gebeurd dan in die compilatie. Wat een oplichting dit.
BAMquote:
Nee, ik houd inderdaad van een beetje raarrrrrr.quote:Op zaterdag 24 december 2016 17:04 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Te warm ook niet, maar lauw kan gevaarlijk zijn, zeker met rood vlees, ik neem aan dat ze een biefstukje niet door en door gaar maakt.
Wie vriest er nou biefstuk in :Squote:Op zaterdag 24 december 2016 17:05 schreef Fokker89 het volgende:
Als je hem doorbakken wil kan het wel lauw.
Per werkende Nederlander. X 8,3 miljoen.quote:
Was God er ook?quote:Op zaterdag 24 december 2016 17:05 schreef InFrA-WiZ het volgende:
Dionne Stax, god dat lijkt 2 weken geleden.
Iemand die niet iedere dag naar de slager kan gaan voor het dagelijkse stukkie.quote:Op zaterdag 24 december 2016 17:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wie vriest er nou biefstuk in :S
Ja hallo, ik wil ook 1000 euro.quote:Op zaterdag 24 december 2016 17:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Per werkende Nederlander. X 8,3 miljoen.
Oja, goed punt. Dan wil je het zéker koud genoeg hebben.quote:Op zaterdag 24 december 2016 17:04 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Te warm ook niet, maar lauw kan gevaarlijk zijn, zeker met rood vlees, ik neem aan dat ze een biefstukje niet door en door gaar maakt.
Ben jij een werkende Nederlander dan?quote:Op zaterdag 24 december 2016 17:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja hallo, ik wil ook 1000 euro.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |