kutspoilerquote:Op zaterdag 24 december 2016 16:14 schreef richolio het volgende:
Wel oké.
Alleen niet Top 2000 #8 goed, zeg maar.Ik heb er zelf niet zo veel mee, maar ik kan wel begrijpen dat het voor veel mensen een mooi nummer is.
Neenquote:Op zaterdag 24 december 2016 16:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Is dat zijn vriendin, die nieuwslezeres?
haar hele stem is vreemdquote:Op zaterdag 24 december 2016 16:15 schreef Cee het volgende:
Haar uitspraak van 'vriiiijjjj' is zo vreemd.
Volgens mij is die 2e foto van fotopersbureau HCAquote:Op zaterdag 24 december 2016 16:16 schreef richolio het volgende:
[..]
Neen
Dit is wel zijn vriendin;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook een mooi meid.
Zo zo, middelvingers en leren jas, rebelse meid.quote:Op zaterdag 24 december 2016 16:16 schreef richolio het volgende:
[..]
Neen
Dit is wel zijn vriendin;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook een mooi meid.
Wat tegengas en compensatie natuurlijk, Frank is zelf zo lief.quote:Op zaterdag 24 december 2016 16:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Zo zo, middelvingers en leren jas, rebelse meid.
Er wordt elk jaar een hoop kutmuziek gedraaid.quote:Op zaterdag 24 december 2016 16:18 schreef Cee het volgende:
Ondanks de overload aan complete kutmuziek dat er dit jaar wordt gedraaid blijft het toch een vermakelijke editie.
Geen tranenquote:Op zaterdag 24 december 2016 16:18 schreef Cee het volgende:
Ondanks de overload aan complete kutmuziek dat er dit jaar wordt gedraaid blijft het toch een vermakelijke editie.
Ze heeft korter haar dan hij.quote:Op zaterdag 24 december 2016 16:17 schreef richolio het volgende:
[..]
Wat tegengas en compensatie natuurlijk, Frank is zelf zo lief.
quote:Op zaterdag 24 december 2016 16:18 schreef Cee het volgende:
Dit jaar is het extra kut omdat ik gewoonweg te oud word voor dit soort bagger. De grens is bereikt.quote:Op zaterdag 24 december 2016 16:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er wordt elk jaar een hoop kutmuziek gedraaid.
Het is dit jaar wel heel erg, kan het me van 2014 niet herinneren, dan zou ik eens wat topics terug moeten lezen.quote:Op zaterdag 24 december 2016 16:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er wordt elk jaar een hoop kutmuziek gedraaid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |