Hij trekt onder Manilla door, dat is ook meteen het gedeelte waar het zwaarste windveld is.quote:Op zaterdag 24 december 2016 14:56 schreef heywoodu het volgende:
Hopen dat 'ie Manila nog net een beetje ontwijkt..
nu al zo te zien.quote:Op zondag 25 december 2016 11:20 schreef heywoodu het volgende:
'Landfall' wordt binnen een paar uur verwacht?
Ohquote:
Ik ook!quote:Op zondag 25 december 2016 11:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh
Ik heb hier een slecht gevoel bij.
Het is nog een cat 4. In de buurt van Manila zwakt ie iets af tot een cat 2.quote:Op zondag 25 december 2016 11:38 schreef heywoodu het volgende:
Is dit al oud of is het daadwerkelijk nog maar een categorie 1?
[ afbeelding ]
Apart, bij orkanen in de buurt van de VS is Reddit best prima te volgen, nu klopt er dus niet veel van schijnbaarquote:Op zondag 25 december 2016 11:41 schreef aloa het volgende:
[..]
Het is nog een cat 4. In de buurt van Manila zwakt ie iets af tot een cat 2.
Dit was ook niet voorspeld. Ik kijk tegenwoordig vooral naar HWRF, die zaten wel goed.quote:Op zondag 25 december 2016 11:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Apart, bij orkanen in de buurt van de VS is Reddit best prima te volgen, nu klopt er dus niet veel van schijnbaar
quote:Op zondag 25 december 2016 11:51 schreef aloa het volgende:
Op deze site kan je het goed volgen!
http://www.tropicaltidbits.com/analysis/models/
Zullen ze er nog steeds staanquote:Op zondag 25 december 2016 12:33 schreef heywoodu het volgende:
Pittig windje, maar goed, zullen we die potten maar gewoon op het balkon laten staan?
Ik? Nee hoor. Baseerde me op dat filmpje hierboven.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |