Je hoeft alleen de uitspraak van hetzelfde EHRM te lezen om te zien dat er consensus is ,waarbij het EHRM dus zelf ook aanhaalt dat er sprake is van genocide en een historisch feit is.quote:Op vrijdag 30 december 2016 20:53 schreef Bilge het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik jou naar jouw bron. Dus nogmaals: op basis waarvan dacht jij dat er wel een consensus is?
[..]
Het EHRM acht het strafbaar stellen van holocaustontkenning toelaatbaar, maar het strafbaar stellen van de ontkenning van de Armeense genocide als onverenigbaar met de vrijheid van meningsuiting omdat het één wel en het ander niet omstreden is.
[..]
Dit is toch ook precies wat DENK betoogt ?!
[..]
Nee, dat zijn de dissenting opinions.
Valt mee hoorquote:Op vrijdag 30 december 2016 21:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Toch nog aardig wat Nederlandse-Nederlanders.
Joden ook?
Homo's?
Koerden?
Mwoah stuk of 4?quote:
Je snapt het arrest niet. De meerderheid van het rechterlijk college heeft geoordeeld dat de holocaust en de Armeense genocide niet op 1 lijn kunnen worden gezet wegens het ontbreken van een consensus. Dat is het vonnis. Enkele rechters (=de minderheid) die zich niet in het vonnis konden vinden, hebben een dissenting opinion geschreven, waarin ze aangeven dat er wel een consensus is. Maar dit is dus niet het uiteindelijke vonnis. Dit is slechts ten overvloede vermeld.quote:Op vrijdag 30 december 2016 21:05 schreef Ericr het volgende:
[..]
Je hoeft alleen de uitspraak van hetzelfde EHRM te lezen om te zien dat er consensus is ,waarbij het EHRM dus zelf ook aanhaalt dat er sprake is van genocide en een historisch feit is.
VN, Europees parlement, Raad van Europa IAGS , de meeste historici. Hoeveel consensus wil je hebben?
De enige mafklappers die het stelselmatig ontkennen zijn de Turken zelf plus hun bondgenoten uit Azerbeidzjan.
Maar goed deze discussie is al over en over gevoerd en met Turken valt hier geen zinnige discussie over te voeren. Die zijn volledig gebrainwashed van jongs af aan en herhalen zaken die al tig jaar ontkracht zijn als feitelijk onjuist of nog erger halen zaken aan die niets met de genocide van doen hebben of zelfs vervalst zijn.
Turken zijn over het algemeen in deze zaak negationisten, degene die als Turk wel erkennen dat er sprake is van genocide mogen vrezen voor hun leven of op zijn minst gezien worden als verrader van het Turkse volk
En hoe zit het met die andere genocides door de Turken, ook proces over geweest?quote:Op vrijdag 30 december 2016 21:17 schreef Bilge het volgende:
[..]
Je snapt het arrest niet. De meerderheid van het rechterlijk college heeft geoordeeld dat de holocaust en de Armeense genocide niet op 1 lijn kunnen worden gezet wegens het ontbreken van een consensus. Dat is het vonnis. Enkele rechters (=de minderheid) die zich niet in het vonnis konden vinden, hebben een dissenting opinion geschreven, waarin ze aangeven dat er wel een consensus is. Maar dit is dus niet het uiteindelijke vonnis. Dit is slechts ten overvloede vermeld.
Opmerkelijk dat je rechters niet als autoriteiten op dit gebied beschouwt, maar politici wel.![]()
![]()
Terwijl ik met een onbevangen blik jou uitnodig om tegenbewijs te leveren, dram jij je ongefundeerde mening door. Bovendien reageer je selectief op wat je goed uitkomt en negeer je vragen waar je geen antwoord op hebt. Wie is hier nou gebrainwashed?
Stephan van Baarle is 50% Turks.quote:Op vrijdag 30 december 2016 21:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mwoah stuk of 4?
En dan 7 vrouwen van de 18 waarvan 2 met hoofddoek.
Vraag me af waar Sylvana had moeten staan, wrs 2?
9 en 11 toch wel. Van Baarle is dan ½. Charlot kan een Hugenoten naam zijn hè.quote:Op vrijdag 30 december 2016 21:19 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Stephan van Baarle is 50% Turks.
Magdalena Charlot zou qua naam Nederlands kunnen zijn (vroeger was de elite in Nederland van Franse afkomst) maar gezien het fotootje ook geen Nederlandse-Nederlander.
Geen Nederlandse-Nederlanders dus.
1 zo te zien idd. Simons had 2 geweest dan.quote:Op vrijdag 30 december 2016 21:20 schreef Bilge het volgende:
[..]
Beetje weinig Surinamers/ Antillianen.
Half?, dan ben je niet een Nederlandse-Nederlands.quote:Op vrijdag 30 december 2016 21:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
9 en 11 toch wel. Van Baarle is dan ½. Charlot kan een Hugenoten naam zijn hè.
Vrees dat je het zelf niet snapt, daarnaast vertrouw ik er niet op dat je een onbevangen blik hebt. Kom je toevallig uit Turkse hoek of vanwaar komt die fascinatie met deze toch best vreemde partij?quote:Op vrijdag 30 december 2016 21:17 schreef Bilge het volgende:
[..]
Je snapt het arrest niet. De meerderheid van het rechterlijk college heeft geoordeeld dat de holocaust en de Armeense genocide niet op 1 lijn kunnen worden gezet wegens het ontbreken van een consensus. Dat is het vonnis. Enkele rechters (=de minderheid) die zich niet in het vonnis konden vinden, hebben een dissenting opinion geschreven, waarin ze aangeven dat er wel een consensus is. Maar dit is dus niet het uiteindelijke vonnis. Dit is slechts ten overvloede vermeld.
Opmerkelijk dat je rechters niet als autoriteiten op dit gebied beschouwt, maar politici wel.![]()
![]()
Terwijl ik met een onbevangen blik jou uitnodig om tegenbewijs te leveren, dram jij je ongefundeerde mening door. Bovendien reageer je selectief op wat je goed uitkomt en negeer je vragen waar je geen antwoord op hebt. Wie is hier nou gebrainwashed?
Marit van Splunter noemt zichzelf een Indo op instagram.quote:Op vrijdag 30 december 2016 21:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
9 en 11 toch wel. Van Baarle is dan ½. Charlot kan een Hugenoten naam zijn hè.
Ian was 3 geweest.quote:Op vrijdag 30 december 2016 21:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
1 zo te zien idd. Simons had 2 geweest dan.
Of misschien 16 nog? 14 misschien?
Beste Ericr, ik ga niet nogmaals uitleggen wat een dissenting opinion is. Fijne dag nog.quote:Op vrijdag 30 december 2016 21:24 schreef Ericr het volgende:
[..]
Vrees dat je het zelf niet snapt, daarnaast vertrouw ik er niet op dat je een onbevangen blik hebt. Kom je toevallig uit Turkse hoek of vanwaar komt die fascinatie met deze toch best vreemde partij?
In de uitspraak staat ook heel duidelijk dat de Armeense genocide een genocide is en dat dit aangenomen kan worden als feit. Maar daar lees je gemakshalve overheen.
Ligt eraan, Klaver is volgens mij ook half Marokkaans, toch verder gewoon NLs-NLs, lijkt me. Ik gooi het dus op ½ NLs-NLs.quote:Op vrijdag 30 december 2016 21:24 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Half?, dan ben je niet een Nederlandse-Nederlands.
Ja, ze spraken Frans, maar dat was echt voordat NL NL was. Rond de tijd van Willem de Zwijger. Zijn veel NL'ers met een Fransklinkende achternaam die van gevluchte Hugenoten afstammen, rond 1585 oid. Soms zijn die namen vernederlandsd.quote:Ik vergat Marisa Koolbergen en Marit van Splunter.
Dat was mijn punt ook over de Fransen. Vroeger was de elite van Nederland ook Franstalig en hadden we de Zuidelijke Nederlanden.
Half Surinaams, half Nederlands.quote:Op vrijdag 30 december 2016 21:19 schreef luxerobots het volgende:
Magdalena Charlot zou qua naam Nederlands kunnen zijn (vroeger was de elite in Nederland van Franse afkomst) maar gezien het fotootje ook geen Nederlandse-Nederlander.
Ja, hallo, dat is natuurlijk wel een beetje van kijk mij even de migrant spelen. Indo's zijn NLse-NL'ers in mijn optiek. Net zo als mensen met een joddse achtergrond die hier al eeuwen zitten en niet eens gelovig zijn.quote:Op vrijdag 30 december 2016 21:27 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Marit van Splunter noemt zichzelf een Indo op instagram.
Weinig autochtonen dus.
Waarom?quote:Op vrijdag 30 december 2016 21:30 schreef Bilge het volgende:
Wel mooi dat Azarkan op 2 staat ipv Öztürk.
Lodewijk de veertiende was een Fransman, samen met de heersende klasse toen.quote:Op vrijdag 30 december 2016 21:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ligt eraan, Klaver is volgens mij ook half Marokkaans, toch verder gewoon NLs-NLs, lijkt me. Ik goor het dus op ½ NLs-NLs.
[..]
Ja, ze spraken Frans, maar dat was echt voordat NL NL was. Rond de tijd van Willem de Zwijger. Zijn veel NL'ers met een Fransklinkende achternaam die van gevluchte Hugenoten afstammen, rond 1585 oid. Soms zijn die namen vernederlandsd.
Anders dan in Vlaanderen.
Niet iedereen met een Franstalige achternaam stamt van de Hugenoten af. Tal van Franstaligen zijn later geïmigreerd, met de elite van toen meegekomen of uit de Zuidelijke Nederlanden etc.quote:Op vrijdag 30 december 2016 21:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Okee, en achternaam Hugenoten afkomst?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |