Ok. En wat mag dan de correcte aanspreekvorm zijn nu? Of is men daar nog niet over uit?quote:
Dat vermoed ik ook.quote:Op zaterdag 24 december 2016 12:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die stemmen dus vrijwel allemaal op Geert, dat is vertrouwd. Op een paar na.
mamjo zelf ( = een moderator) heb ik eens blaka zien voorstellen en vaak zien gebruikenquote:Op zaterdag 24 december 2016 12:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ok. En wat mag dan de correcte aanspreekvorm zijn nu? Of is men daar nog niet over uit?
het topic gaat snel dus ik doe maar geen editquote:Op zaterdag 24 december 2016 12:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ok. En wat mag dan de correcte aanspreekvorm zijn nu? Of is men daar nog niet over uit?
als je de islamisering van nederland als goeie bedoelingen meetelt, ja, dan kom je een endquote:Op zaterdag 24 december 2016 12:45 schreef doppelgänger het volgende:
Zowel DENK als Sylvana hebben ongetwijfeld goede bedoelingen, maar zelf zou ik er sowieso niet op gaan stemmen vanwege de complete onervarenheid in de politieke arena.
Nu afsplitsen, partijgenoten via de media informeren, en in je ééntje verder..Dat bewijst wel dat Sylvana Simons geen enkel benul heeft van politiek.
Ik zie Sylvana wel een zeteltje halen hoor. Ten koste van DENK, omdat zij straks alle aandacht krijgt en/of opeist.quote:Op zaterdag 24 december 2016 12:45 schreef doppelgänger het volgende:
Zowel DENK als Sylvana hebben ongetwijfeld goede bedoelingen, maar zelf zou ik er sowieso niet op gaan stemmen vanwege de complete onervarenheid in de politieke arena.
Nu afsplitsen, partijgenoten via de media informeren, en in je ééntje verder..Dat bewijst wel dat Sylvana Simons geen enkel benul heeft van politiek.
Bij Sylvana kun je daar gerust vanuit gaan. Bij die twee van DENK weet ik dat helemaal niet zeker.quote:Op zaterdag 24 december 2016 12:45 schreef doppelgänger het volgende:
Zowel DENK als Sylvana hebben ongetwijfeld goede bedoelingen
Persoonlijk zag ik trouwens weinig schadelijks in Simons' denkbeelden (quote:Op zaterdag 24 december 2016 12:26 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Quoted for truth.
Persoonlijk zag ik trouwens weinig schadelijks in Simons' denkbeelden (grofweg: gelijkwaardigheid voor iedereen, ongeacht ras, sekse, religie en meer van dat), maar van links tot rechts kon iedereen haar wel vertellen dat DENK voor dergelijke denkbeelden wel een hele foute keuze was.
Zoals de VVD destijds voor Verdonks denkbeelden een foute keuze was. Uiteindelijk zijn liberalen veel te nuchter voor al dat nationalistisch gebral.
Ben benieuwd hoe alle uit de grond schietende schreeuwpartijen de zetels straks gaan verdelen. Veel boze stemgerechtigden hier gaan op deze manier door de bomen het bos niet meer zien. Wilders zal zich wel staande blijven houden, maar de rest... [ afbeelding ]
Dat maakt het helemaal af; DENK heeft opeens geen campagneleider meer en trekt zich nu de haren uit de kop. En met een beetje geluk heeft ze die partij nu een zetje richting de afgrond gegeven.quote:Op zaterdag 24 december 2016 12:24 schreef Nintex het volgende:
Het mooie vind ik wel dat ze de campagneleider heeft mee genomen. Dat is voor een partij vlak voor de verkiezingen best wel een groot probleem.
Zou jammer zijn, iemand die racisme en discriminatie wat hoger op de agenda zet is hard nodig.quote:Op zaterdag 24 december 2016 12:35 schreef Twiitch het volgende:
Goed. Denk stond in de laatste peiling al op 0. En Syl gaat in haar eentje echt niet genoeg stemmen trekken voor een zetel.
Die zijn wel na maart allemaal kwijt. Thank god.![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2016 15:08 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Zou jammer zijn, iemand die racisme en discriminatie wat hoger op de agenda zet is hard nodig.
Niet op deze manier.quote:Op zaterdag 24 december 2016 15:08 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Zou jammer zijn, iemand die racisme en discriminatie wat hoger op de agenda zet is hard nodig.
Waar heb je het over? Racisme en discriminatie zijn een structureel en onderkend probleem en het is jammer dat daar niet meer aandacht aan wordt besteed. Derhalve zou het jammer zijn als Sylvana helemaal zou verdwijnen omdat het dan minder op de agenda komt.quote:Op zaterdag 24 december 2016 15:09 schreef Fir3fly het volgende:
[..]!
Alles is geoorloofd in de heilige strijd, of niet?
Onzin.quote:Op zaterdag 24 december 2016 15:16 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Racisme en discriminatie zijn een structureel en onderkend probleem
Wij verdelen ons zelf!twitter:DenkNL twitterde op zaterdag 24-12-2016 om 14:28:38Wij laten ons niet verdelen! https://t.co/SA7zMuFQiA reageer retweet
Wat is onzin? Dat racisme en discriminatie een structureel probleem zijn of dat er geen andere partijen zijn die zich daarmee bezighouden?quote:
Iemand die kennelijk zoveel impopulaire standpunten uitdraagt kun je moeilijk populistisch noemen. Ze heeft het ook niet echt over de elite of anti-establishment punten, integendeel.quote:En zelfs als dat zo zou zijn dan zijn populistische schreeuwers als Simons al helemaal niet de oplossing. En dat is juist het grappige, zelfs populistische demagogen zijn geoorloofd in de strijd tegen Wilders.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |