quote:
Hij had ooit gezegd dat hij niet zoveel 'talent' heeft.quote:Op zaterdag 24 december 2016 10:47 schreef jeffrey83 het volgende:
Ik vraag me sowieso wel eens af waarom Rámon nog nooit in het huis heeft gezeten
hij staat toch altijd een beetje te boek als een sidekick Zelfde geld voor Lantinga die had het ook zwaar in het Glazen Huisquote:Op zaterdag 24 december 2016 11:01 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Hij had ooit gezegd dat hij niet zoveel 'talent' heeft.
Ik denk dat hij zich onderschat... Waar hij waarschijnlijk meer moeite mee heeft is het niet eten.quote:Op zaterdag 24 december 2016 11:01 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Hij had ooit gezegd dat hij niet zoveel 'talent' heeft.
quote:
Leuk! Een rel zo net voor kerstquote:Op zaterdag 24 december 2016 11:27 schreef Nizno het volgende:
helaas er is 1 wakker geworden en de afstandsbediening is ingepikt.
ik rel niet,ik meld straks gewoon dat ze de koptelefoon op moet zetten zodat ik de stream aan kan zetten.quote:Op zaterdag 24 december 2016 11:31 schreef jeffrey83 het volgende:
[..]
Leuk! Een rel zo net voor kerst
Oplossings gericht denken.... Ik snap het wel hoor... Maar toch voor de buitenwereld de saaiste oplossingquote:Op zaterdag 24 december 2016 11:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik rel niet,ik meld straks gewoon dat ze de koptelefoon op moet zetten zodat ik de stream aan kan zetten.
Ik belde hem laatst, nam ie op Matt Simonsquote:Op zaterdag 24 december 2016 11:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Die lul van een Matt Simons met zijn enige hit.
Goed grapje.quote:Op zaterdag 24 december 2016 11:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik belde hem laatst, nam ie op Matt Simons
hij moet het glazen huis openenquote:Op zaterdag 24 december 2016 11:56 schreef jcdragon het volgende:
Tijn tussenstand 1.915.739
Van mij mag hij ook op het podium.
zie je Jelte ineens in beeld...quote:Op zaterdag 24 december 2016 12:14 schreef houdjemond het volgende:
Ohgod. Ik zet de tv weer aan hoor.
De tijd zal het uitwijzen.quote:Op zaterdag 24 december 2016 12:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Jett Rebel.
Is hij gestoord of gewoon artistiek en een beetje raar?
ahhh als iets anders ni kon kan nikonquote:
Ah, thnx.quote:
quote:Op zaterdag 24 december 2016 12:19 schreef Nizno het volgende:
Welk nummer had Ikea dan toen die zo irritant in je kop bleef zitten?
Oo ooh home?quote:Op zaterdag 24 december 2016 12:19 schreef Nizno het volgende:
quote:Op zaterdag 24 december 2016 12:19 schreef Nizno het volgende:
quote:
quote:
ja super thanks nu weet ik het weerquote:
Heartbeats is niet irritantquote:Op zaterdag 24 december 2016 12:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Maak een top 25 van irritante reclame liedjes Duck
Ik kijk nooit meer reclames.quote:Op zaterdag 24 december 2016 12:29 schreef Nizno het volgende:
irritantste reclameliedje heb ik minder last van, irritante reclames is momenteel toch wel die van Haribo en die van Lidl
IKHAATKINDEREN!!
Ik kan Expeditie robinsonquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |