Zal 't even inkorten.quote:Op zaterdag 24 december 2016 01:48 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Pas alleen even op met volkskrant volledig quoten. (als in FOK! is hiervoor op de vingers getikt geloof ik)
Ik denk juist dat DENK nog wel een kansje maakte juist door Sylvana.(publiciteit = publiciteit) En dat DENK nu juist ineen zal storten. Maar wie weet.quote:Op zaterdag 24 december 2016 01:51 schreef Hathor het volgende:
Het zal mij oprecht verbazen als daar ook maar een dozijn mensen op gaan stemmen. Met DENK had ze waarschijnlijk nog wel in de kamer kunnen komen, maar dit kun je rustig omschrijven als een schot in eigen voet.
DENK heeft altijd nog een flinke Turkse achterban en die zullen schijt hebben aan wat Sylvana doet.quote:Op zaterdag 24 december 2016 01:54 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik denk juist dat DENK nog wel een kansje maakte juist door Sylvana.(publiciteit = publiciteit) En dat DENK nu juist ineen zal storten. Maar wie weet.
Flink weet ik niet. Maar je hebt een punt.quote:Op zaterdag 24 december 2016 01:55 schreef Hathor het volgende:
[..]
DENK heeft altijd nog een flinke Turkse achterban en die zullen schijt hebben aan wat Sylvana doet.
precies, niet dat ze met denk in de kamer had gekomen. Stond 5e op de lijst oid?quote:Op zaterdag 24 december 2016 01:51 schreef Hathor het volgende:
Het zal mij oprecht verbazen als daar ook maar een dozijn mensen op gaan stemmen. Met DENK had ze waarschijnlijk nog wel in de kamer kunnen komen, maar dit kun je rustig omschrijven als een schot in eigen voet.
Nouja, ongeveer elke celebrity was tegen Trump en wie won er?quote:Op zaterdag 24 december 2016 01:56 schreef Geralt het volgende:
Ik vind het overigens persoonlijk eigenlijk helemaal niet kunnen dat BN-ers een politieke partij oprichten of sowieso de politiek in gaan (jaja, politici zijn ook BN-ers, maar je snapt wat ik bedoel).
Er zijn genoeg stemmers die denken: "ow hij kan echt heel goed zingen, ik stem op hem!" of misschien wel: "ja hij presenteert dat programma altijd zo leuk" etc etc, you get my point.
Beter nog zou zijn om die mensen hun stemrecht af te pakken, maarja dat is ook weer zowat.
Sorry voor de lichtelijke offtopic
Alsof dat Sylvana stemmen gaat opleverenquote:Op zaterdag 24 december 2016 01:56 schreef Geralt het volgende:
Ik vind het overigens persoonlijk eigenlijk helemaal niet kunnen dat BN-ers een politieke partij oprichten of sowieso de politiek in gaan (jaja, politici zijn ook BN-ers, maar je snapt wat ik bedoel ).
Ik reken eigenlijk op een zetel of 3, minimaal. Ik denk dat ook veel jonge Marokkanen zich wel kunnen identificeren met DENK, maar ik betwijfel of er ook maar 1 Turk of Marokkaan is die zich kan identificeren met Sylvana en haar nieuwe idee.quote:Op zaterdag 24 december 2016 01:56 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Flink weet ik niet. Maar je hebt een punt.
Nee die mocros zijn helemaal niet bezig met politiek joh. Die stemmen alleen als Badr Hari meedoet.quote:Op zaterdag 24 december 2016 01:59 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik reken eigenlijk op een zetel of 3, minimaal. Ik denk dat ook veel jonge Marokkanen zich wel kunnen identificeren met DENK, maar ik betwijfel of er ook maar 1 Turk of Marokkaan is die zich kan identificeren met Sylvana en haar nieuwe idee.
Het was meer in het algemeen.quote:Op zaterdag 24 december 2016 01:59 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Alsof dat Sylvana stemmen gaat opleveren![]()
BN'er zijn werkt bij haar juist eerder tegen haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |