quote:Op zaterdag 24 december 2016 00:53 schreef KaBuf het volgende:
Ja ik vind het wel goed zo. Ik luister in bed verder, tot morgen FOK!![]()
echt hequote:Op zaterdag 24 december 2016 00:54 schreef TheVulture het volgende:
Ok ik geloof in spontaniteit, maar dit is natuurlijk wel net iets te toevallig
Iddquote:Op zaterdag 24 december 2016 00:54 schreef TheVulture het volgende:
What happend? was net ff in de keuken.quote:Op zaterdag 24 december 2016 00:54 schreef TheVulture het volgende:
Ja dus ditquote:Op zaterdag 24 december 2016 00:54 schreef TheVulture het volgende:
Dat mag hij normaal nooit...zomaar vreemden opbellen.quote:Op zaterdag 24 december 2016 00:54 schreef Fokker89 het volgende:
Mark wil graag bellenHij gaat er maar over door.
Ben toevallig vorig jaar bij het huis geweest. Mijn ouders wonen in Heerlen dus moest daar toch wezen voor kerst. Moet zeggen dat de sfeer op het plein en in de stad eigenlijk helemaal prima was. Er werd alleen niet zo gesprongen (Heerlenaren zijn voor zover ik kan beoordelen uit weekendjes ouderbezoek ook best een ingetogen clubje), dus het kwam niet zo over op tv. En Paul en Giel brachten niet echt een spetterende show. Was overigens ook bij de glazen house party en dat was echt vet.quote:
Er staat een pianist bij de microfoon die toevallig even naar binnen wordt geroepen om met Rutte piano te spelen, maar die durft het niet aanquote:Op zaterdag 24 december 2016 00:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
What happend? was net ff in de keuken.
Iemand die met piano spelen geld ophaalde en toevalig staat ereen piano en hj gaat het favo muziekstuk van Mark spelen.quote:Op zaterdag 24 december 2016 00:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
What happend? was net ff in de keuken.
Oke...quote:Op zaterdag 24 december 2016 00:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er staat een pianist bij de microfoon die toevallig even naar binnen wordt geroepen om met Rutte piano te spelen, maar die durft het niet aan
Dat of hij is in zijn ballen geschopt.quote:
Vind je dat zwoel?quote:Op zaterdag 24 december 2016 00:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat of hij is in zijn ballen geschopt.
Niet bepaald.quote:
Ik wel hoor...van de week.quote:
Ook een prima radiohoofd.quote:
Preciesquote:Op zaterdag 24 december 2016 01:00 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Heeft die wat te doen na maart.
quote:Op zaterdag 24 december 2016 01:00 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Als duo act met Frank op radio 1quote:Op zaterdag 24 december 2016 01:00 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |