Rustaaagghhhquote:Op zaterdag 24 december 2016 00:11 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik. Is het verplicht om dan vind ik i.p.v is te gebruiken? Idioterie.
Dat vind jij misschien.quote:
Dat was altijd zo, want Giel had bijv altijd zijn eigen tijdslot.quote:
Als ie niet MP was zou hij nog bij zijn moeder wonenquote:
komt ook niet meer goed met Frank, die is niet v/d springplatenquote:Op zaterdag 24 december 2016 00:12 schreef Cee het volgende:
Laat de avond verder inzakken met die muziek joh.
Hij lijkt me ook heel verlegen op een datequote:Op zaterdag 24 december 2016 00:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als ie niet MP was zou hij nog bij zijn moeder wonen
Ze bepalen zelf de platen niet toch?quote:Op zaterdag 24 december 2016 00:12 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
komt ook niet meer goed met Frank, die is niet v/d springplaten
Vlaamschquote:
Ik zie toch echt elke nacht een andere DJ in de Graveyardshift.quote:Op zaterdag 24 december 2016 00:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat was altijd zo, want Giel had bijv altijd zijn eigen tijdslot.
Dit vind ik niks, en ik voel me inkakken. Als het deze zooi blijft ga ik nu al tukken inderdaad.quote:Op zaterdag 24 december 2016 00:13 schreef Qunix het volgende:
Ik begin te gapen.
Prima muziek, maar niet voor nu...
weetniet, denk dat ze zelf wel wat kunnen schuivenquote:Op zaterdag 24 december 2016 00:13 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ze bepalen zelf de platen niet toch?
Nou Domien of Paul, Giel heeft hem niet gedraaid.quote:Op zaterdag 24 december 2016 00:14 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik zie toch echt elke nacht een andere DJ in de Graveyardshift.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/3FM_Serious_Request_2015
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.klik hier voor meer stats
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.klik hier voor meer stats
Ik ook, en Breda heeft zich mooi gerevancheerd voor die eerste vrij dramatische editie... met als dieptepunt alles wat met Giel te maken had en toverballenquote:Op zaterdag 24 december 2016 00:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou Domien of Paul, Giel heeft hem niet gedraaid.
Ik vind dit jaar in elk geval beter dan vorig jaar.
Ik vind hem vooral grappig, heerlijk zichzelf, fuck wat mensen denkenquote:
Dat was van alle 'vroege' edities inderdaad wel echt de minstequote:Op zaterdag 24 december 2016 00:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ook, en Breda heeft zich mooi gerevancheerd voor die eerste vrij dramatische editie... met als dieptepunt alles wat met Giel te maken had en toverballen
dat dus, niet zo gezapigquote:Op zaterdag 24 december 2016 00:17 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik vind hem vooral grappig, heerlijk zichzelf, fuck wat mensen denken
Ik wilde net vragen, hoezo was Breda I dramatisch? Maar inderdaad, die toverballen.quote:Op zaterdag 24 december 2016 00:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ook, en Breda heeft zich mooi gerevancheerd voor die eerste vrij dramatische editie... met als dieptepunt alles wat met Giel te maken had en toverballen
quote:Op zaterdag 24 december 2016 00:18 schreef ChatGirl het volgende:
Ik ga slapen, morgen nog een dagje werken.
Veel plezier nog vannacht en morgen en fijne dagen![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |