Die mag in een andere kleur, zodat hij goed opvalt.quote:
Neon geelquote:Op vrijdag 23 december 2016 21:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die mag in een andere kleur, zodat hij goed opvalt.
Blauw, de kleur van de VVD.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:55 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Is het nou zwart of donker blauw?
Sorry, zie het niet goed door de lichtinval...
Donker blauwquote:Op vrijdag 23 december 2016 21:55 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Is het nou zwart of donker blauw?
Sorry, zie het niet goed door de lichtinval...
De mijne ook gelukkig.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:55 schreef Uccie het volgende:
Ik ben blij dat mijn blauwe nagels door een professionele stylliste zijn gemaakt
Ja oke, dan had ik het toch goed. Door de lichtinval lijkt het eerder zwart.quote:
Ken je dat filmpje met Wim Kok en een computermuis?quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:53 schreef Uccie het volgende:
Fijn, dit bestuurt ons land....maar een hand filmen is rocket science.
dat komt wel goedquote:Op vrijdag 23 december 2016 21:56 schreef Dagoduck het volgende:
Blijf nu maar even stilzitten tot 3 uur vannacht om te drogen.
Dat was echt tenenkrommend.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:56 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
Ken je dat filmpje met Wim Kok en een computermuis?
Jaquote:Op vrijdag 23 december 2016 21:56 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
Ken je dat filmpje met Wim Kok en een computermuis?
Kijk even in je app.quote:
Ja.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:57 schreef Cee het volgende:
Zou dit trouwens betekenen dat er voor het eerst sinds een paar jaar weer een bedrag vanuit de regering naar het Glazen Huis gaat? Misschien geen verdubbeling maar een flinke smak geld.
Lijkt me nietquote:Op vrijdag 23 december 2016 21:57 schreef Cee het volgende:
Zou dit trouwens betekenen dat er voor het eerst sinds een paar jaar weer een bedrag vanuit de regering naar het Glazen Huis gaat? Misschien geen verdubbeling maar een flinke smak geld.
dat zou echt een aanfluiting zijn als dat nu niet zo zo zijn, dan zou ik de sl;eutel weggooienquote:
Die kans lijkt me klein...quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:57 schreef Cee het volgende:
quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hierzo: https://www.facebook.com/(...)4373/?type=2&theater
mijne ook nietquote:Op vrijdag 23 december 2016 22:02 schreef asco het volgende:
Ik heb elk jaar (behoorlijk) gegeven en ze hebben nooit mijn plaatje gedraaid.
Sneu niet?quote:Op vrijdag 23 december 2016 22:02 schreef Zelfscanner het volgende:
Vuurwerk sensoren![]()
Waar houdt het op?
bij gelakte nagels van de MP... oh wacht...quote:Op vrijdag 23 december 2016 22:02 schreef Zelfscanner het volgende:
Vuurwerk sensoren![]()
Waar houdt het op?
Het is geeneens halloween!quote:
Heb 50 en laatste jaren 100 gedaan. Niks.quote:Op vrijdag 23 december 2016 22:04 schreef InFrA-WiZ het volgende:
ik vraag ook geen standaard of springplaten aan trouwens, maar dan nog voor 25 euro..
mark&rámongodenquote:
TUUUUURN AROUNDquote:
Klokkenluiderquote:
Die spookrijder denkt nu....1...ik zie er wel 20.quote:
Ze heeft niks te willenquote:Op vrijdag 23 december 2016 22:09 schreef asco het volgende:
Mijn vriendin wil niet naar Breda rijden terwijl ik dat wel wil.
zeg dr dat ze een jaar geen seks krijgt als ze niet rijdtquote:Op vrijdag 23 december 2016 22:09 schreef asco het volgende:
Misschien eerst de ketting in de keuken los maken?quote:Op vrijdag 23 december 2016 22:09 schreef asco het volgende:
Dat werkt na 20 jaar niet meer.quote:Op vrijdag 23 december 2016 22:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
zeg dr dat ze een jaar geen seks krijgt als ze niet rijdt
Zonder je vriendin gaan!quote:Op vrijdag 23 december 2016 22:09 schreef asco het volgende:
ow nee dan heb je alleen jezelf er mee en de enorme stapels was.quote:
nee joh dan kan hij niet zuipen. zn vriendin moet bobbenquote:
nu al?quote:
Vast nog wel een hotel met een kamer vrij.quote:Op vrijdag 23 december 2016 22:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee joh dan kan hij niet zuipen. zn vriendin moet bobben
Dan zegt ze dat de melkboer het toch beter doet...quote:Op vrijdag 23 december 2016 22:12 schreef danilel het volgende:
[..]
misschien zeggen dat ze dan eindelijk wel weer eens krijgt...
Misschien ergens vannacht.quote:
owquote:
Wil ze wel naar Eindhoven?quote:Op vrijdag 23 december 2016 22:09 schreef asco het volgende:
Als je hier op een terrasje gaat zitten in de zomer, kun je dat ook gratis.quote:
Ik.quote:
Nouja, voor 3 euro misschien, maar minimaal 10.000quote:Op vrijdag 23 december 2016 22:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als je hier op een terrasje gaat zitten in de zomer, kun je dat ook gratis.
Je rekent hier buiten If I Get High van Nothing But Thieves en True Love Waits van Radiohead.quote:
Zijn ook mensen die er al bijna 5k voor biedenquote:Op vrijdag 23 december 2016 22:17 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nouja, voor 3 euro misschien, maar minimaal 10.000
Nah.quote:Op vrijdag 23 december 2016 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je rekent hier buiten If I Get High van Nothing But Thieves en True Love Waits van Radiohead.
Tjah, dan zit je daar... en dan?quote:Op vrijdag 23 december 2016 22:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zijn ook mensen die er al bijna 5k voor bieden
Je vergeet nog Amon Amarth, Gojira, Metallica...quote:Op vrijdag 23 december 2016 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je rekent hier buiten If I Get High van Nothing But Thieves en True Love Waits van Radiohead.
Geen idee.quote:Op vrijdag 23 december 2016 22:19 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Tjah, dan zit je daar... en dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |