SPOILER: Handige linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: De grote Marcel Maijer bingoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on!![]()
Stijn is een prima dorpspastoorquote:Op vrijdag 23 december 2016 21:46 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dit topic heeft een pastoor nodig.
Carnaval is Limburgs...quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:46 schreef Zipportal het volgende: [..] Gilding kan goed carnaval wagens in elkaar timmeren. Kei gezellig. Gilding met een zachte G.
Hans van Breukelen heeft de bondscoach van het dameselftal ontslagen.quote:
Als je hem maar geen geil ding noemt.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik overwoog een grapje te maken over dat geel ding toen ie op 321 stond na 3 pijlen, maar... nouja laat maar zitten.
Denk dat Gerrie dit niet meer weggeeftquote:Op vrijdag 23 december 2016 21:47 schreef luckass het volgende:
Dit potje kabbelt lekker door naar een 4-0 voor Gerrie
Ja, hopen dat Lewis - Cullen wat langer duurtquote:Op vrijdag 23 december 2016 21:47 schreef luckass het volgende:
Dit potje kabbelt lekker door naar een 4-0 voor Gerrie
Zelfde tijd, alleen meer setsquote:Op vrijdag 23 december 2016 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, hopen dat Lewis - Cullen wat langer duurt
Zin in, hopen dat Cullen zo gooit als tegen Cadby.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, hopen dat Lewis - Cullen wat langer duurt
Zal vanavond wel als een patatje gooien dan.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:49 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Zin in, hopen dat Cullen zo gooit als tegen Cadby.
Is goed #lianoquote:Op vrijdag 23 december 2016 21:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je moet Vasion niet altijd even serieus nemen
Gaat 'm niet worden.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:49 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Zin in, hopen dat Cullen zo gooit als tegen Cadby.
Feyenoordquote:Op vrijdag 23 december 2016 21:50 schreef onlogisch het volgende:
Alsof ik bij Feyenoord ben.... Dont take me home...![]()
![]()
Eensquote:Op vrijdag 23 december 2016 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: Feyenoord wordt kampioen
quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rare reactie op deze stelling.quote:
Psvquote:
Kingflopland.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Gilding doet me denken aan PSV en Anderson is Glasgow Rangersquote:Op vrijdag 23 december 2016 21:51 schreef Vasion het volgende:
Als deze pot een voetbalwedstrijd zou zijn, welke teams zouden dit zijn?
FC Olifant tegen FC Walvisquote:Op vrijdag 23 december 2016 21:51 schreef Vasion het volgende:
Het is winterstop. Of wil je de nieuwe PSVCL worden, die het alleen maar over voetbal kan hebben?quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV en Feyenoordquote:Op vrijdag 23 december 2016 21:51 schreef Vasion het volgende:
Geen potvis?quote:
PSVCL heeft soms ook topics in KLB wat niet over voetbal gaat.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Het is winterstop. Of wil je de nieuwe PSVCL worden, die het alleen maar over voetbal kan hebben?
Een bundel nodig hebben voor dit soort simpele liedjes.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Zou je bij een ticket een gratis Liederen- en Gezangenbundel krijgen?
Lelijke Gilding = Red Bull Leipzigquote:Op vrijdag 23 december 2016 21:51 schreef Vasion het volgende:
Feyenoord is winterkampioen, had wel een huldiging verwacht eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSVCL probeert nu geforceerd interessant te doen wat hem gênante momenten oplevert. Genot.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Het is winterstop. Of wil je de nieuwe PSVCL worden, die het alleen maar over voetbal kan hebben?
Raar dat jij een post van GGMM leest en géén domme opmerking verwacht.quote:
Nederland - Whales genotquote:Op vrijdag 23 december 2016 21:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bij FC Walvis schijnt er een leuk plaatje te zijn.
Als hij rustig is vind ik hem best een prima user.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSVCL probeert nu geforceerd interessant te doen wat hem gênante momenten oplevert. Genot.
is daar een beker voor?quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:53 schreef tja77 het volgende:
[..]
Feyenoord is winterkampioen, had wel een huldiging verwacht eerlijk gezegd.
Anderson wint tenminste nog iets.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Anderson speelt volgens de Hollandse School.
Met de punt naar voren?quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Dankje Onlogischquote:Op vrijdag 23 december 2016 21:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Pijnlijk, zeer pijnlijk dat niemand je verwelkomt. Dan doe ik het wel.
Hoi Brammes!!
quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo maar opzetten voor mezelf, anders is deze dartsavond niet compleet.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:54 schreef luckass het volgende:
Misschien kunnen ze nog Freed from desire zingen
Wat, nee, hij is maximaal tolereerbaar dan. Maar zeker geen prima user.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als hij rustig is vind ik hem best een prima user.
Maar als het over PSV of moslims gaat verhoogt zijn debiliteit met 40-45%
Ik kan hem beter hebben dan een Sunri5e en PizzaGeit eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat, nee, hij is maximaal tolereerbaar dan. Maar zeker geen prima user.
SOW KOEKOEK
Ik denk dat ik van die 3 Sunrise vooral veel slechter kan hebben dan de andere 2.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan hem beter hebben dan een Sunri5e en PizzaGeit eerlijk gezegd.
Naast GGMM zijn er nog zo'n 20 individuen die je links laten liggen.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:54 schreef Brammess het volgende:
[..]
Dankje Onlogisch
Ik had op zijn minst iets van GGMM verwacht, die verwelkom ik ook altijd.
46.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:56 schreef de_boswachter het volgende:
Hou oud is die blanke kinderlokker eigenlijk?
En dan kom jij nog niet eens zo vaak in het Ajaxtopic.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat ik van die 3 Sunrise vooral veel slechter kan hebben dan de andere 2.
Welk normaal denkend mens komt daar wel vaak danquote:Op vrijdag 23 december 2016 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan kom jij nog niet eens zo vaak in het Ajaxtopic.
quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze missen iemand die met een megafoon de liedjes inzet.
Mensen met een zeer goede smaak die gewoon voor Ajax zijnquote:Op vrijdag 23 december 2016 21:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Welk normaal denkend mens komt daar wel vaak dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GeildingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snap niet wat je zegtquote:Op vrijdag 23 december 2016 21:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zou je moeder zonder problemen doen als ze 46 is.
Hey, kijk nou boysquote:
quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:58 schreef luckass het volgende:
GildingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GeildingJa, leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
GildingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GeildingIk vind dat Geilding wel meevallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter HollygenotOh.
Ik ben persoonlijk meer van de Vanish xdquote:Op vrijdag 23 december 2016 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mensen met een zeer goede smaak die gewoon voor Ajax zijn
GildingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geildingzou geilding rakenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
Holly Michaels?quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind dat Geilding wel meevallen.
Beter Hollygenot
quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:58 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik ben persoonlijk meer van de Vanish xd
quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey, kijk nou boys
Een frontpage figuur die een grapje probeert te maken.
Veel triester ga je ze niet meemaken jongens.
hollygodinquote:
Daar heeft hij wel wat meer voor nodig hoor.quote:Op vrijdag 23 december 2016 22:00 schreef de_boswachter het volgende:
Gilding moet zich voor die 17000 euro eens z'n bakkes laten vermeubelen. Geen gezicht, bah.
Een hoofdtransplantatie.quote:Op vrijdag 23 december 2016 22:00 schreef de_boswachter het volgende:
Gilding moet zich voor die 17000 euro eens z'n bakkes laten vermeubelen. Geen gezicht, bah.
Sylvie is de hoer van Amsterdam.quote:Op vrijdag 23 december 2016 22:00 schreef DuTank het volgende:
Wat zongen ze nou eigenlijk net praktisch twee sets lang?
Nodig misschien niet, maar het zou leuk en leerzaam zijn. En eerlijk is eerlijk, dit lied had al een hoop meer tekst dan "HUUUUU MAJKOL VAN KURWIN (x9000)".quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Een bundel nodig hebben voor dit soort simpele liedjes.
Genot, mijn voorspellingquote:Op vrijdag 23 december 2016 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Naam Gemiddelde
Darren Webster 104,64
Gary Anderson 102,58
Simon Whitlock 99,5
Benito van de Pas 95,79
Terry Jenkins 94,7
Mervyn King 94,24
Michael Smith 93,83
Ian White 92,6
Jonny Clayton 86,38
Andrew Gilding 86,21
Flukegenotquote:Op vrijdag 23 december 2016 22:01 schreef heywoodu het volgende:
Fitchannel.com, afvallen met Mark Tuitert. Wimderon vindt dit leuk.
Don't take me homequote:Op vrijdag 23 december 2016 22:00 schreef DuTank het volgende:
Wat zongen ze nou eigenlijk net praktisch twee sets lang?
De vlambassadeur heeft het er moeilijk mee.quote:Op vrijdag 23 december 2016 22:01 schreef de_boswachter het volgende:
Een reclame voor fitness bij fucking Mark Tuiterts tijdens het darten
idd wat een hoerquote:Op vrijdag 23 december 2016 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kut lekker op met je komijnenkaas, wicht
Ik geloof RvB, met 167. Maar wel Gilding als laagstequote:Op vrijdag 23 december 2016 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je ook King 148 finish als HF?
GildingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GeildingDeze is veel geilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik weet alleen dat ik MVG en Painter als HA en LA heb.quote:Op vrijdag 23 december 2016 22:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik geloof RvB, met 167. Maar wel Gilding als laagste
Die 130 finish van vanmiddag is mijn FOTDquote:Op vrijdag 23 december 2016 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je ook King 148 finish als HF?
walgelijk figuur inderdaad.quote:Op vrijdag 23 december 2016 22:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die Suljovic is ook een walgelijke darter
Laat die twee smerige Benito-haters het maar niet horen.quote:Op vrijdag 23 december 2016 22:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die Suljovic is ook een walgelijke darter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Trage dartersquote:Op vrijdag 23 december 2016 22:05 schreef luckass het volgende:
[..]
Laat die twee smerige Benito-haters het maar niet horen.
Wie is mijn fietsquote:
Ik ben geen Benito-haterquote:Op vrijdag 23 december 2016 22:05 schreef luckass het volgende:
[..]
Laat die twee smerige Benito-haters het maar niet horen.
quote:Op vrijdag 23 december 2016 22:05 schreef Mani89 het volgende:
Een darter die graag een hand in zijn reet heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..!!!
U MAD?
Ik denk dat je hem Hans noemtquote:Op vrijdag 23 december 2016 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geef dan antwoord op die vraag.
Toplied welquote:Op vrijdag 23 december 2016 22:02 schreef BB-King het volgende:
[..]
Don't take me home
Please don't take me home
I just don't want to go to work
I wanna stay here
Drink all your beer
Ik wens Hans alle sterkte toe in deze moeilijke tijdenquote:Op vrijdag 23 december 2016 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hans zijn banden zijn wel lek
Was helemaal niks mis met dit diepte-interviewquote:Op vrijdag 23 december 2016 22:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier heeft hij 4 milkshakes
Gooit deze jongen zo traag ja?quote:
Niet echtquote:Op vrijdag 23 december 2016 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gooit deze jongen zo traag ja?
vd Voort is een parodie op een darter.quote:
Hopelijk kan hij zich hierdoor weer oplappen.quote:Op vrijdag 23 december 2016 22:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik wens Hans alle sterkte toe in deze moeilijke tijden
Arjan had nog wel meer diepte willen peilen.quote:Op vrijdag 23 december 2016 22:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Was helemaal niks mis met dit diepte-interview
Zou wel genot zijn, zichzelf reparerende fietsenquote:Op vrijdag 23 december 2016 22:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk kan hij zich hierdoor weer oplappen.
Nou, waar DIE gast allemaal jeuk aan heeft...quote:
wel fijn dat je hapt.quote:
Ja ik ben een beetje de weg kwijt met al die casuals hier hoorquote:Op vrijdag 23 december 2016 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wel fijn dat je hapt.
rapidgod
aah zo voel ik me elke zaterdagavond in de kroegquote:Op vrijdag 23 december 2016 22:02 schreef BB-King het volgende:
[..]
Don't take me home
I just don't want to go to work
I wanna stay here
Drink all your beer
Ik kijk best geregeld darts, lang niet zo vaak als stijn/jij/hafc/zipportal maar wel meer dan veel anderen hier, gok ikquote:Op vrijdag 23 december 2016 22:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja ik ben een beetje de weg kwijt met al die casuals hier hoor
Daar ben ik mij van bewustquote:Op vrijdag 23 december 2016 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kijk best geregeld darts, lang niet zo vaak als stijn/jij/hafc/zipportal maar wel meer dan veel anderen hier, gok ik
Zeer geschikt voor mij.quote:Op vrijdag 23 december 2016 22:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zou wel genot zijn, zichzelf reparerende fietsen
Ik kijk normaal alleen WK, al heb ik hiervoor ook twee toernooitjes meegepakt.quote:Op vrijdag 23 december 2016 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kijk best geregeld darts, lang niet zo vaak als stijn/jij/hafc/zipportal maar wel meer dan veel anderen hier, gok ik
iedereen is klaar met maijerquote:Op vrijdag 23 december 2016 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Dekker is wel een beetje klaar met Maijer z'n quasi doortastende diagnose over dubbels
Zeker, en dan dat Cullen wint.quote:Op vrijdag 23 december 2016 22:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Een spannend potje zou wel fijn zijn
Grijpautomaatworpgenotquote:Op vrijdag 23 december 2016 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeker, en dan dat Cullen wint.
Die Lewis vind ik maar irritant gooien.
Ik gun het beiden wel. Vind Lewis een prima gast.quote:Op vrijdag 23 december 2016 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eentje die in zijn eigen tuin schijt.quote:Op vrijdag 23 december 2016 22:16 schreef DeLuna het volgende:
En Lewis is echt zo'n aardige buurman type.
Hij is minder erg dan Gilding, maar toch kan ik slecht tegen die tics.quote:Op vrijdag 23 december 2016 22:16 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik gun het beiden wel. Vind Lewis een prima gast.
luckass maakt een grapjequote:Op vrijdag 23 december 2016 22:16 schreef luckass het volgende:
Lewis gaat rennen.
Allie Pallie schudt op zijn grondvesten.
Ga naar bed GGMM.quote:Op vrijdag 23 december 2016 22:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
luckass maakt een grapje
Niemand lacht.
Ricky van Wolfswinkelquote:
Ik juich voor Cadbyquote:
Kijk naar jezelf, hoertje van Assenquote:Op vrijdag 23 december 2016 22:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
luckass maakt een grapje
Niemand lacht.
ja, heeft ook mijn voorkeurquote:Op vrijdag 23 december 2016 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kunt moeilijk Snackpot meer zeggen inderdaadquote:Op vrijdag 23 december 2016 22:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij ziet er behoorlijk afgetraind uit idd.
Dit ja. Komt ook niet heel vaak voor.quote:Op vrijdag 23 december 2016 22:18 schreef Tagliano het volgende:
Ik ga eens heerlijk neutraal van dit potje genieten
Hij is nu #viesdunquote:Op vrijdag 23 december 2016 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je kunt moeilijk Snackpot meer zeggen inderdaad
Vorige ronde was hij best baas.quote:Op vrijdag 23 december 2016 22:19 schreef Brammess het volgende:
Cullen kan er echt helemaal niks van.
Inkakken is bijpakken. Tijd voor zijn pauze.quote:Op vrijdag 23 december 2016 22:21 schreef Smoofie het volgende:
Heeft lewis een bewtje teveel gesnoven? Kijk die wallen gek
quote:Op vrijdag 23 december 2016 22:21 schreef Smoofie het volgende:
Heeft lewis een bewtje teveel gesnoven? Kijk die wallen gek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |