Een bundel nodig hebben voor dit soort simpele liedjes.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Zou je bij een ticket een gratis Liederen- en Gezangenbundel krijgen?
Lelijke Gilding = Red Bull Leipzigquote:Op vrijdag 23 december 2016 21:51 schreef Vasion het volgende:
Als deze pot een voetbalwedstrijd zou zijn, welke teams zouden dit zijn?
Feyenoord is winterkampioen, had wel een huldiging verwacht eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: Feyenoord wordt kampioen
PSVCL probeert nu geforceerd interessant te doen wat hem gênante momenten oplevert. Genot.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Het is winterstop. Of wil je de nieuwe PSVCL worden, die het alleen maar over voetbal kan hebben?
Raar dat jij een post van GGMM leest en géén domme opmerking verwacht.quote:
Nederland - Whales genotquote:Op vrijdag 23 december 2016 21:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bij FC Walvis schijnt er een leuk plaatje te zijn.
Als hij rustig is vind ik hem best een prima user.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSVCL probeert nu geforceerd interessant te doen wat hem gênante momenten oplevert. Genot.
is daar een beker voor?quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:53 schreef tja77 het volgende:
[..]
Feyenoord is winterkampioen, had wel een huldiging verwacht eerlijk gezegd.
Anderson wint tenminste nog iets.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Anderson speelt volgens de Hollandse School.
Met de punt naar voren?quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Dankje Onlogischquote:Op vrijdag 23 december 2016 21:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Pijnlijk, zeer pijnlijk dat niemand je verwelkomt. Dan doe ik het wel.
Hoi Brammes!!
quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo maar opzetten voor mezelf, anders is deze dartsavond niet compleet.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:54 schreef luckass het volgende:
Misschien kunnen ze nog Freed from desire zingen
Wat, nee, hij is maximaal tolereerbaar dan. Maar zeker geen prima user.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als hij rustig is vind ik hem best een prima user.
Maar als het over PSV of moslims gaat verhoogt zijn debiliteit met 40-45%
Ik kan hem beter hebben dan een Sunri5e en PizzaGeit eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat, nee, hij is maximaal tolereerbaar dan. Maar zeker geen prima user.
SOW KOEKOEK
Ik denk dat ik van die 3 Sunrise vooral veel slechter kan hebben dan de andere 2.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan hem beter hebben dan een Sunri5e en PizzaGeit eerlijk gezegd.
Naast GGMM zijn er nog zo'n 20 individuen die je links laten liggen.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:54 schreef Brammess het volgende:
[..]
Dankje Onlogisch
Ik had op zijn minst iets van GGMM verwacht, die verwelkom ik ook altijd.
46.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:56 schreef de_boswachter het volgende:
Hou oud is die blanke kinderlokker eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |