SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.![]()
[ Bericht 1% gewijzigd door vincenzo78 op 23-12-2016 21:41:33 ]
Nee, niet zelf. Dat mag niet, ze hebben professionele figuren rondlopen die alles filmen en fotograferen.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:28 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Heb je het nog vastgelegd voor later?
Nee.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:31 schreef Jojoortje het volgende:
Krijgen jullie ook een tinteling in jullie kruis als Inso in het Pools post?
Wat moet ik daar.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:32 schreef DonRaja het volgende:
Inso, ben je al in Nieciecza geweest?
Inso is leuker als jou.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee.
Beter stopt hij helemaal met posten.
Dit doet mijn pijn in het hart.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee.
Beter stopt hij helemaal met posten.
quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:31 schreef Jojoortje het volgende:
Krijgen jullie ook een tinteling in jullie kruis als Inso in het Pools post?
Stop hiermeequote:Op vrijdag 23 december 2016 21:33 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Inso is leuker als jou.
Haha. ALS JOU!
Jeukt het?
Dat wist ik ja.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Voetbal kijken. Profclub uit een dorp met maar 700 inwoners.
En ik heb m'n zorgverzekering afgesloten. Zijn we allebei goed nuttig bezig geweest.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:34 schreef GGMM het volgende:
Jongens, ik heb zojuist de laatste aflevering van Westworld gezien.
Oke dan!quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:34 schreef GGMM het volgende:
Jongens, ik heb zojuist de laatste aflevering van Westworld gezien.
Ik heb me geschoren.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
En ik heb m'n zorgverzekering afgesloten. Zijn we allebei goed nuttig bezig geweest.
Pics van je moeder.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:35 schreef tong80 het volgende:
De kerstneger piekte met witte ballen.
Wat ga jij met Kerst doen?quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:35 schreef tong80 het volgende:
De kerstneger piekte met witte ballen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |