SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Goed plan...quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:10 schreef Sfeermaker het volgende:
volgend jaar allemaal Omen erin stemmen ok?
ik stem er al enkele jaren op als vrije keuze, maar de rest nietquote:
Weten we ook wat de hoogstgenoteerde vorig jaar was die er nu uit is?quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Allemaal.
Deze ook, 1978 vorig jaar...
Dat mag...quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Mag ik een verzoekje doen voor 1859?
hé, jij ook uit je vuilnisbak !!quote:
Ja, die geef ik zo nog een kans...quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:13 schreef D. het volgende:
[..]
Weten we ook wat de hoogstgenoteerde vorig jaar was die er nu uit is?
Oeh, cliffhangerquote:Op vrijdag 23 december 2016 21:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, die geef ik zo nog een kans...
ze waren er alquote:Op vrijdag 23 december 2016 21:14 schreef Homdeck het volgende:
Ik wacht op the kinks (heb wel het eerste uur gemist though)
Altijd er in he? Soms met de klep omhoog.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:13 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
hé, jij ook uit je vuilnisbak !!
Peaceman is eruit?quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij brengt nu z'n kind naar bed, dus ik hoop dat 'ie op tijd terug is...
Days heb ik al gedraaid, maar er is er helaas nog 1...quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:14 schreef Homdeck het volgende:
Ik wacht op the kinks (heb wel het eerste uur gemist though)
quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:15 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Altijd er in he? Soms met de klep omhoog.
Alweer?quote:
die verdient het ook om gedraaid te wordenquote:Op vrijdag 23 december 2016 21:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Days heb ik al gedraaid, maar er is er helaas nog 1...
quote:
eens hoorquote:Op vrijdag 23 december 2016 21:15 schreef D. het volgende:
[..]
Luistert wel ok weg, maar top 2000? Nee
Wel? Hmmm. Ik maak hem natuurlijk het hele jaar door mee.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:17 schreef D. het volgende:
[..]
Laten we hem er volgend jaar weer in stemmen, da's wel zo gezellig
Matige film was datquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |