Met of zonder puntjes?quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:42 schreef Nizno het volgende:
dat had ik uit mn hoofd wel gekund 25 keer 20
dat is namelijk 250 keer 2
zonderquote:
quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Golden Earring, sommige hier postende Haagse figuren schijnen daar weinig aan te vinden.
Ik vind deze ook niet zo, doe mij maar Just A Little Bit of Pizza in my heart.
Die zit al in mijn stomach.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Golden Earring, sommige hier postende Haagse figuren schijnen daar weinig aan te vinden.
Ik vind deze ook niet zo, doe mij maar Just A Little Bit of Pizza in my heart.
Die kan ik ook nog wel hebben...en alles wat Barry niet zingt.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Twilight Zone en When the Lady Smiles vind ik ook veel leuker, al is die drumsolo hier wel lachen
Welke zijn dat?quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die kan ik ook nog wel hebben...en alles wat Barry niet zingt.
dit dusquote:Op vrijdag 23 december 2016 21:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou ik vind het vooral jammer dat de nacht niet zo leuk gaat worden als met Sanne
Dat onthoud ik nooit zo, ik hoor het meestal.quote:
Thanks. Wat heeft de bouwmarkt er mee te maken?quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:31 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
Polar M400, ik heb m zelf ook
*insert bouwmarkt reclame*
Waarschijnlijk een reclame waarin iemand zegt dat iets goed is met als argument, ik heb hem zelf ook.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:46 schreef Ill-Skillz het volgende:
[..]
Thanks. Wat heeft de bouwmarkt er mee te maken?
lol, das van die "ik heb m zelf ook" reclame, met die WC's enzoquote:Op vrijdag 23 december 2016 21:46 schreef Ill-Skillz het volgende:
[..]
Thanks. Wat heeft de bouwmarkt er mee te maken?
Nooit.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:47 schreef Cee het volgende:
Stop, straks ga ik dit nummer nog waarderen.
Zou een goedde zaak zijnquote:Op vrijdag 23 december 2016 21:47 schreef Cee het volgende:
Stop, straks ga ik dit nummer nog waarderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |