waarom zeg je datquote:
Dat hadden ze op dat zogenaamde kalifaat moeten doen. Niemand geeft een neuk om dat gebied. Hopeloos verloren.quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:34 schreef Mortaxx het volgende:
Soms denk ik wel eens dat je het beste gewoon een paar atoombommen op dat midden oosten moet gooien
quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:22 schreef Zosk het volgende:
godtievusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He?quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:36 schreef Zosk het volgende:
[..]
Die twee dingen hangen niet van elkaar af bij mij.
Lost niks op, alleen maar meer problemen.quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:34 schreef Mortaxx het volgende:
Soms denk ik wel eens dat je het beste gewoon een paar atoombommen op dat midden oosten moet gooien
Begint de tijd te dringen?quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:31 schreef Opsonisatie het volgende:
Dat baby'tje geeft mij klapperende eierstokken
willooow haat de Eftelingquote:Op vrijdag 23 december 2016 19:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik ga naar de winterefteling en neem willoow mee
Ja, niks mis mee.quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:37 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat iets gewoon indruk op mij kan hebben ongeacht of ik er iets aan kan doen?
Bahquote:
Hahaha,quote:
Geen zin om te kokenquote:Op vrijdag 23 december 2016 19:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat heb ik deze week ook al een keer gedaan ja.![]()
Ooit een keer gedaanquote:Op vrijdag 23 december 2016 19:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Willoow lijkt me wel een type die naar Walibi Fright Night gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |