hoe je op zo'n moment iemand geen kogel door z'n hoofd zit maar er naast gaat zitten om te filmen hoe hij zijn laatste adem uitblaastquote:Op vrijdag 23 december 2016 19:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik vind het fascinerend hoe iemand zoiets kan doen bij een ander, ja.
Ik WIST gewoon dat je hierop ging happenquote:Op vrijdag 23 december 2016 19:31 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ah dus doet toch wel zo heen en weer moves op rockabye
Zoek een babymommaquote:
Doe normaalquote:
Neutraalquote:
En nog wat extra benzine eroverheen gooit naderhand.quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hoe je op zo'n moment iemand geen kogel door z'n hoofd zit maar er naast gaat zitten om te filmen hoe hij zijn laatste adem uitblaast
Dit zijn geen mensen
Kut voor hem dat er geen wifi was en hij zijn Facebookpagina niet kon laten zien dan.quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
en dan blijkt een van die twee gasten op z'n Facebook allemaal Pro Isis shit heeft staan. Kom je daarna zo aan je eind
ben nu nog meer sadquote:
Neeh, wat moet je met die wormen ?quote:
Dat soort dingen maakt op mij niet echt indruk. Kan er echt niets aan doen.quote:
Eyquote:
ja hoorquote:
Ben wel chillquote:
Binnenkort misschien bij u in de straatquote:Op vrijdag 23 december 2016 19:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hoe je op zo'n moment iemand geen kogel door z'n hoofd zit maar er naast gaat zitten om te filmen hoe hij zijn laatste adem uitblaast
Dit zijn geen mensen
quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik WIST gewoon dat je hierop ging happen
[..]
Zoek een babymomma
gebeurt hier in schilderswijk al in het kleinquote:Op vrijdag 23 december 2016 19:35 schreef MAHL het volgende:
[..]
Binnenkort misschien bij u in de straat
Wat dan? Je om laten bouwen en dan alsnog fag geworden?quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:34 schreef Opsonisatie het volgende:
Zou het niet gewoon vet goed geacteerd filmpje zijn
IK BEN NOG IN ONTKENNINGSFASE
Die twee dingen hangen niet van elkaar af bij mij.quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat soort dingen maakt op mij niet echt indruk. Kan er echt niets aan doen.
van houdenquote:Op vrijdag 23 december 2016 19:34 schreef Willoow het volgende:
[..]
Neeh, wat moet je met die wormen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |