Ja, JJ en Bertiequote:Op vrijdag 23 december 2016 20:36 schreef supersof het volgende:
[..]
heb je finale gezien van expeditie?
Heeft ie zijn kraag omhoog?quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:36 schreef Opsonisatie het volgende:
Praat sinds twee dagen met een leuke hockeyer op tindurrr
Vind het echt kut dat zij heeft gewonnenquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:37 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja, JJ en Bertie![]()
Het Parool had al lekker lopen spoileren vanmiddag dus was geen verrassing meer though
hehe nicequote:Op vrijdag 23 december 2016 20:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee krijg wel gratis poster van hem srs
je waardeert me nu andersquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:26 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Vroeger was hij echt een klootzak
naar kapper gaan. Zo chill als chick dat dan doetquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:41 schreef Crip het volgende:
[..]
mag ik hoofdmassage als goedmakertje
Ja ga maar liggenquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:41 schreef Crip het volgende:
[..]
mag ik hoofdmassage als goedmakertje
Ik gun het haar wel. Vond het ook eindelijk weer eens een spannende finalequote:Op vrijdag 23 december 2016 20:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Vind het echt kut dat zij heeft gewonnen
Had gelukkig nergens spoilers gezien
vond de proef echt saai trouwens
Ik vond vorig jaar wel leuker denk ik, met die kut Amara en lieve Annaquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:44 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik gun het haar wel. Vond het ook eindelijk weer eens een spannende finale
Master? Wat voor studie doe je?quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:42 schreef Opsonisatie het volgende:
Mensen kinders als ik m'n master haal dan ga ik doorstuderen tot docent help volgens mij is er een steekje los bij mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |